اقتصادی

خرید تضمینی بیش از ۴۰۰ هزار تن گندم در لرستان

ترندونی/لرستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: جمع کل خرید تضمینی گندم تا پایان روز گذشته در استان ۴۰۰ هزار و ۶۰۱ تن بوده است.

حجت‌ بیرانوند در گفت‌وگو با ترندونی در خصوص خرید تضمین گندم از کشاورزان، اظهار کرد: جمع کل خرید تضمینی گندم تا پایان روز گذشته در لرستان ۴۰۰ هزار و ۶۰۱ تن بوده است. این در حالی است که سال گذشته میزان خرید تضمینی گندم در لرستان ۲۰۱ هزار تن بوده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان با اشاره به خرید این محصول به تفکیک شهرستان‌ها اضافه کرد: تاکنون در شهرستان ازنا ۵۴ هزار و ۱۶۳ تن، ۳۸ هزار و ۵۰۰تن از دورود، ۲۴ هزار و ۸۷۷ تن الیگودرز، ۲۴ هزار و ۹۹۶ تن سلسله، ۴۰ هزار و ۴۱۶ تن دلفان، ۳۲ هزار و ۶۰۵ تن  پلدختر، ۷۹ هزار و ۶۱۰ تن کوهدشت، ۷۶۵۰ تن رومشکان، ۵۳ هزار و ۹۵۰ تن خرم‌آباد، ۶۱۳۴ تن سراب دوره و  ۳۷ هزار و ۷۰۰ تن بروجرد گندم از کشاورزان خریداری شده است.

بیرانوند بیان کرد: همچنین ۳۴۶۳ تن تاکنون از کشاورزان استان کلزا خریداری شده و این در حالی است که سال گذشته ۲۱۳۰ تن کلزار خریداری شده بود.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا