اقتصادی

خرید بیش از ۴۸۷ هزار تن گندم در لرستان

ترندونی/لرستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از خرید بیش از ۴۸۷ هزار تن گندم در استان خبر داد.

حجت بیرانوند در گفت‌وگو با ترندونی اظهار کرد: کار خرید گندم در لرستان همچنان توسط مراکز در نظر گرفته شده سطح استان ادامه دارد.

وی با اشاره به میزان گندم خریداری شده در استان بیان کرد: از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۴۸۷ هزار و ۴۵۵ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

این مسئول با اشاره به میزان خرید این محصول در شهرستان‌های مختلف استان، اضافه کرد: تاکنون در پلدختر ۳۲ هزار و ۷۴۵ تن، شهرستان ازنا ۶۵ هزار و ۵۴۴ تن، ۳۹ هزار و ۹۳۰ تن در دورود، ۴۶ هزار و ۲۶۹ تن الیگودرز، ۳۲ هزار و ۶۸۰ تن در سلسله، ۵۹ هزار و ۷۷۷ تن دلفان، ۸۰ هزار و ۷۶۵ تن کوهدشت، ۷۶۵۰ تن رومشکان، ۶۹ هزار و ۴۴۸ تن در خرم‌آباد، ۶۱۳۴ تن سراب دوره و  ۴۵ هزار و ۵۱۳ تن در بروجرد گندم خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان یادآور شد: کار خرید این محصول استراتژیک به همراه سایر دانه‌های روغنی نظیر کلزا، گلرنگ و … در استان همچنان ادامه دارد.

بیرانوند افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مطالبات گندم‌کاران استان در حال پرداخت هستند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا