ورزش و تندرستی

جانشین قطعی یک پرسپولیس به زودی مشخص می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

در دیدار اول پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا میلاد سرلک از جمله نفرات اصلی در ترکیب ثابت پرسپولیس در دقیقه ۵۲ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. او که در نیمه نخست از داور کارت دریافت کرده بود پس از لگد کردن پای رونالدو تیمش را ۱۰ نفره کرد و با اخراج در بازی اول از همراهی پرسپولیس در دیدار دوم نیز قطعا محروم شد.

اینکه در بازی با الدحیل کدام یک از مهره‌های پرسپولیس در خط میانی جای سرلک به میدان برود امروز در دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل نساجی مشخص می‌شود. مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی و گئورگی گولسیانی از جمله نفراتی هستند که در این باره جزو کاندیدا‌های بازی در پست سرلک به شمار می‌روند. نفراتی که هر یک با توانایی و سبک خاص بازی هایشان البته تفاوت‌هایی با سرلک دارند، ولی قطعا دیدار دوستانه امروز پرسپولیس این موضوع را بیش از پیش مشخص خواهد کرد.

بی شک بازیکنی که از ابتدا در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود نزدیک‌ترین فرد برای بازی در دیدار باالدحیل جای سرلک است و نفرات تعویضی بعدی می‌توانند گزینه‌های دوم و سوم یحیی به شمار بروند.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا