ورزش و تندرستی

قهرمانی پرسپولیس به فوتبال ایران کمک می‌کند

به گزارش شفافو ، اسماعیل حلالی در مورد دیدار پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای بازیکن کره جنوبی گفت: بر مشکلات غلبه کرد و تیم به فینال رسید.

وی افزود: متأسفانه اتفاقات غیرقابل پیش بینی رخ داده که اکنون کار پرسپولیس را دشوار کرده است. آل کثیر به مدت شش ماه محروم شد و پس از آن وحید امیری دو کارت از دست داد و فینال را از دست داد. احسان پهلوان نیز با این بازیکنان کارت قرمز دریافت کرد و حالا پرسپولیس باید در غیاب سه بازیکن خود فینال را برگزار کند. البته باید گفت که چهار بازیکن وجود ندارد ، زیرا خلیل زاده در دور شجاع قیل در پرسپولیس بود و اکنون او دیگر از بین رفته است. می بینید ، تیمی که چهار بازیکن اصلی خود را از دست می دهد سخت تر می شود.

وی ادامه داد: بازیکنان تعویضی انگیزه این را دارند که تیمی بهترین عملکرد را داشته باشد اما تغییر تیم چهار نفره کار را واقعاً دشوار می کند. در فوتبال هماهنگی در تیم بسیار مهم است. تیم حریف کاملا آماده می شود و مشکلی ندارد اما پرسپولیس با برخی مشکلات به فینال می رود.

هلالی گفت: ما مشتاقانه منتظر این بازی هستیم زیرا غیرت و تعصب ایران همیشه به بازیکنان كمك كرده است ، اما نباید این تعصب و حس را افزایش دهیم و بازی منطقی را فراموش كنیم. صدمه خواهد دید پرسپولیس در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا تاکنون واقعاً یک شاهکار ساخته است. اگر او قهرمان شود خیلی به فوتبال ایران کمک می کند. پرسپولیس مشکلات مدیریتی و ساختاری دارد اما این تیم همه این مشکلات را فراموش کرده و اکنون در فینال قرار دارد.

وی همچنین پیش بینی خود از این دیدار را گفت: پرسپولیس 50٪ شانس دارد. ما فینالیست هستیم و می توانیم به مقام قهرمانی برسیم. این قهرمانی به فوتبال ایران کمک خواهد کرد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

دکمه بازگشت به بالا