اقتصادیکسب و کار ایرانی برتر

ماشین حساب فارکس

ماشین حساب فارکس چیست؟

همچنین استفاده از ماشین حساب فارکس به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کنید. بسیاری از معامله‌گران نمی‌توانند فرصت زیادی را برای محاسبه میزان ریسک معامله خود صرف کنند یا در تبدیل ارزها به یکدیگر دچار مشکل هستند. این مساله می‌تواند در معاملاتی که ثانیه‌ها حیاتی هستند، باعث زیان‌ده شدن یک معامله خوب شود. به همین خاطر است که استفاده از ماشین حساب فارکس در بین اکثر معامله گران موفق جایگاه ویژه‌ای دارد. انواع ماشین حساب فارکس در طی زمان در سایت ژورنال نویسی توسط برنامه نویس‌ها توسعه داده شده است. این ماشین‌ حساب‌ها بر اساس کاربردی که دارند، تقسیم بندی می‌شوند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین انواع ماشین حساب‌های فارکس اشاره می‌کنیم .

ماشین حساب پیپ پیپ واحدی برای اندازه‌گیری تغییرات قیمت در یک جفت ارز است. با این حال، ارزش یک پیپ در جفت ارزهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد همچنین ارزش یک پیپ به حجم معامله‌ای که در جریان است نیز بستگی دارد. به عنوان مثال ارزش یک پیپ در معامله یک لات از جفت ارز EURUSD ده دلار است اما معامله یک لات از جفت ارز USDCAD برابر با ده دلار کانادا است که اگر تبدیل به دلار آمریکا شود، حدود ۷ الی ۸ دلار خواهد شد. (بسته به نرخ لحظه‌ای USDCAD) به همین خاطر اکثر معامله‌گران برای رهایی از مشکل محاسبات ارز پیپ، از ماشین حساب پیپ استفاده می‌کنند.

نتایج چندین سناریوی محتمل بازار را ارزیابی و مقایسه کنید. شما از طریق ماشین حساب سود/زیان (فارکس) می توانید به سرعت سود و زیان محتمل را بسنجید و این اطلاعات را در هنگام انتخاب استراتژی و ابزار معاملاتی مورد توجه قرار دهید.حجم “معامله” به همراه قیمت “باز شدن” و “بسته شدن” را تعیین، جهت معامله (خرید یا فروش) را انتخاب و سپس روی “محاسبه” فشار دهید. راهنمای ابزار ماشین حساب مدیریت سرمایه فارکس به تصویر بالا دقت کنید برای حجم معامله ۰.۰۱ لات به ازای ۱۰۰ دلار برای بالانس ۱۸۴۰ دلار ۰.۱۸ لات حجم برای نسبت در نظر گرفته شده شما محاسبه شده است. آموزش استفاده ابزار محاسبه آنلاین مدیریت سرمایه فارکس سرمایه اصلی یا بالانس:    در این قسمت میزان بالانس خود را که در حساب فارکس خود دارید وارد نمایید.

سرمایه معیار : فرض کنید با توجه به استراتژی مدیریت سرمایه ای شما در فارکس حجم مناسب برای جفت ارز EURUSD را ۰.۰۱ لات به ازای ۱۰۰ دلار می دانید ، یعنی برای ۱۰۰ دلار سرمایه ۰.۰۱ حجم مناسب برای شما می باشد ، در این ورودی عدد ۱۰۰ را وارد می کنید و در ورودی بعدی حجم مناسب را با توجه به حجم معیار انتخاب می کنید. حجم معامله بر اساس سرمایه معیار: حجمی که به نسبت سرمایه معیار انتخاب کرده اید را وارد کنید. بعد از زدن دکمه محاسبه حجم بر اساس ورودی های شما تعیین می شود  همچنین به صورت تقریبی ریسک شما با توجه به معیار های جهانی تعیین می شود که می تواند ریسک کم ، نرمال ، متوسط یا زیاد تعیین شود.

بزودی ابزار های بسیار حرفه ای تر به این صفحه اضافه می شود ، همچنین ابزار هایی برای استفاده در متاتریدر در اختیار شما قرار خواهد گرفت ، همراه شما هستیم. ماشین حساب‌های فارکس آنلاین، در واقع ابزار کمکی هستند که با استفاده از آن‌ها بسیاری از محاسبات خود را می‌توانید خیلی سریع انجام دهید. مثلاً اگر بخواهید میزان ریسک به پاداش یک معامله را بدانید، یا اینکه بفهمید از یک‌ترید چقدر کش بک به‌حساب شما واریز خواهد شد، خیلی سریع با استفاده از ماشین حساب‌های فارکس می‌توانید این محاسبات را انجام دهید. در واقع ماشین حساب فارکس آنلاین به شما در محاسبه بیشتر موارد محاسباتی مورد نیاز در فارکس کمک بزرگی خواهد کرد.

نحوه استفاده از ماشین حساب‌های فارکس امروزه سرعت محاسبات در فارکس آن‌قدر با ارزش شده که شما نمی‌توانید زمان زیادی از وقت خود را صرف محاسبه برخی اطلاعات مورد نیاز در فارکس کنید. برای همین ابزارهای کمکی برای معامله گران به شکل ماشین حساب فارکس آنلاین یا قابل دانلود طراحی شده است که شما با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید محاسبات مد نظر خودتان را انجام دهید. همچنین امکان دانلود ماشین حساب فارکس برای اندروید، ویندوز و آی او اس در بیشتر وب‌سایت‌ها فراهم است. ما در ادامه فهرستی از بهترین ماشین حساب‌های فارکس را به شما معرفی خواهیم کرد.

ماشین حساب محاسبه ارزش هر پیپ ماشین حساب محاسبه ارزش پیپ یا Pip Calculator در واقع ماشین‌حسابی است که ارزش هر پیپ حرکت را در حساب‌های مختلفی براساس نوع حساب شما محاسبه می‌کند. معامله‌گری که می‌خواهد ارزش پیپ را قبل از باز کردن معامله‌ خود بداند باید از ماشین حساب محاسبه پیپ کند. ماشین حساب محاسبه حجم معامله این ماشین حساب اندازه مناسب (حجم) را بر اساس جفت ارز، میزان ریسک (از نظر درصد یا پول) و به اهرم معاملاتی برای شما محاسبه می‌کند. ماشین حساب محاسبه لات کمک می‌کند تا مدیریت مالی بهتری برای محاسبه حجم قابل معامله در هر پوزیشن داشته باشید.

ماشین حساب محاسبه میزان سود ماشین حساب میزان سود به شما کمک می‌کند تا اندازه دلاری سود و زیان احتمالی را بسته به میزان حرکت پیپ، حجم، اهرم، جفت ارز و … را محاسبه کنید. ماشین حساب محاسبه سود میزان سود یکی از مهم‌ترین ابزارها برای مدیریت مالی است. ماشین حساب فیبوناچی ماشین حساب فیبوناچی در واقع نقاط مهم بر اساس اصول فیبوناچی را که اعداد 23.6%, 38.2%, 50%, 61.8%, 76.4%, 100%, 138.2% هستند را پیدا می‌کند. فقط کافی است اعداد سقف و کف منطقه‌ای که فیبوناچی آن را لازم دارید در ماشین حساب وارد کنید. ماشین حساب بازگشتی فیبوناچی یا همان Extensions نیز می‌تواند نقاط مهم و اعداد اصلی فیبوناچی برگشتی را در منطقه مورد نظر شما به سرعت پیدا کند.​ برای مطالعه بیشتر روی مقاله ماشین حساب فیبوناچی کلیک کنید.

ماشین حساب محاسبه ریسک به پاداش ریسک به پاداش در واقع فاصله نقطه ورود تا استاپ لاس و فاصله نقطه ورود تا حد سود را اندازه‌گیری می‌کند. با استفاده از این ماشین حساب خواهید فهمید، معامله‌ای که قرار است باز کنید چه نسبت ریسک به پاداشی دارد و آیا اصلاً این معامله ارزشمند است یا خیر. اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید و می‌خواهید ماشین حساب فارکس را در موبایل خود نصب کنید می‌توانید مقاله ماشین حساب فارکس برای اندروید را مطالعه کنید. ماشین حساب محاسبه مارجین زمانی که می‌خواهید از ماشین حساب محاسبه مارجین استفاده کنید، می‌توانید بر اساس ارز حسابتان، جفت ارزی که می‌خواهید معامله کنید، اهرم و اندازه معامله؛ میزان مارجین مورد نیاز برای این موقعیت معاملاتی را به‌ آسانی محاسبه کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا