اقتصادی

اصلاح بخشنامه بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان

ترندونی / لرستان معاون دبیر کمیته حمایت از مشاغل گفت: بخشنامه اخراج تخلفات بیمه کارفرمایان اصلاح می شود.

حسین سلحورزی در گفت وگو با ترندونی ، اظهار داشت: بخشودگی جرایم تامین اجتماعی و نحوه اخذ لیست و مشارکت مدیرعامل و هیات مدیره کارفرمایان و واحدهای تولیدی همواره مورد بحث بوده است.

وی ادامه داد: طبق سالهای 1400. فهرست صحیح کارکنانی که بیمه نامه جاری را در طول دوره مشارکت ، از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون و حداکثر تا چهار ماه پس از درخواست انتقال بدهی ها ارسال و پرداخت می کنند ، می توانند از جریمه های مربوط و سایر مجازات ها معاف شوند. با قانون تاسیس شده است

صلاحورزی با اشاره به جلسه کمیته حمایت از مشاغل کشور گفت: یکی از موضوعات مورد بحث در این جلسه نحوه دریافت لیست مدیران شرکت و هیئت مدیره و حق بیمه بود.

وی افزود: “در نهایت ، تصمیم گرفته شد که نمایندگان بخش خصوصی ، پیمانکاران و سازمان تامین اجتماعی موضوع را بررسی کرده و معیارها محاسبه شود و اعضای هیئت مدیره شرکت های کوچک که در گروه خود کار می کنند لیست بیمه خود را تصویب کنند. توسط سازمان. “

معاون دبیر کمیته حمایت از مشاغل ادامه داد: موضوع دیگری که مورد بحث است معافیت مالیات بر درآمد از تفاوت نرخ ارز به دلیل نرخ ارز است که در جلسات قبلی مورد بحث قرار گرفت و در نهایت توسط بخش خصوصی حل شد. “تصمیمات را به روش مثبت بگیرید.

وی تاکید کرد: در جلسات قبلی مقرر شده بود که سازمان مالیات حداکثر تا دو هفته بخشنامه ای را برای مقامات مالیاتی کل کشور صادر کند تا کلیه صادرکنندگانی که از سال 1397 به بعد تعهدات ارزی خود را انجام داده اند. (1) در سال 1394 تکرار شد. ماده 146 قانون مالیاتهای مستقیم ، به منظور معافیت از کلیه سودهای ناشی از تفاوت نرخ ارز ناشی از مبادله صادرات ، تصویب شد.

این مقام مسئول گفت: علی رغم اقدامات بیشتر ، سازمان مالیاتی هنوز بخشنامه ای را که در این فرمان ذکر شده ، صادر نکرده است.

صلاح ورزی گفت: “در نهایت ، موضوع عرضه محصولات غیر دارویی ، از جمله افزودنی های غذایی و ورزشی ، به سکوهای فروش آنلاین مورد بررسی قرار گرفت. فعالان اقتصادی خصوصی از رفتار سازمان غذا و دارو انتقاد کردند و معاون حقوقی رئیس جمهور برای رسیدگی به این موضوع تعیین شد. موضوع.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا