برون مرزی

عفو بین‌الملل: پلیس رژیم صهیونیستی انواع تخلف را علیه فلسطینیان مرتکب می‌شود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ترندونی ، عفو بین الملل رژیم صهیونیستی را به زور بیش از حد علیه معترضان صلح طلب فلسطینی در قدس شرقی اشغالی متهم کرده است.

سازمان عفو ​​بین الملل در بیانیه ای گفت: “پلیس (رژیم) اسرائیل در فلسطین اشغالی و بیت المقدس شرقی مرتکب انواع و اقسام قساوت ها علیه فلسطینیان از جمله استفاده از زور غیرقانونی علیه معترضان صلح طلب ، دستگیری و شکنجه گسترده و سایر موارد شده است.” وب سایت خاورمیانه مانیتور. “او علیه بازداشت شدگان خشونت آمیز بود.”

عفو بین الملل پس از شنیدن شاهدان و تجزیه و تحلیل 45 فیلم و سایر رسانه های دیجیتال و همچنین اسناد خشونت صهیونیست ها که صدها فلسطینی را زخمی و یک جوان 17 ساله را به قتل رساند ، تأکید کرد که اقدامات پلیس رژیم خلاف قانون است. همراه با تبعیض.

طبق اعلام عفو بین الملل ، پلیس اسرائیل نتوانسته است از شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی در برابر حملات گروه های تندرو صهیونیستی محافظت کند.

در بیانیه ای ، این سازمان افزود: “پلیس برای پراکنده کردن تظاهرات فلسطینیان در شرق قدای و همچنین حمله به غزه از زور بیش از حد استفاده کرد و صلاحیت صهیونیست ها برای سازماندهی آزادانه تظاهرات مجاز بود.”

صالح حجازی ، معاون مدیر عفو بین الملل در خاورمیانه گفت: “شواهد جمع آوری شده توسط عفو بین الملل تصویری نفرت انگیز از تبعیض و استفاده وحشیانه از نیروی پلیس اسرائیل علیه فلسطینیان در بیت المقدس شرقی را نشان می دهد.”

وی گفت: “با چند شهروند صهیونیست دستگیر شده برخورد ملایم تری انجام شد.” ستیزه جویان ارشد همچنان به سرکوب فلسطینیان ادامه می دهند. در حالی که پلیس باید از همه محافظت کند ، اکثر قریب به اتفاق فلسطینیان دستگیر شده اند. “این سرکوب تبعیض آمیز برای انتقام جویی برای از بین بردن اعتراضات طرفدار فلسطین سازمان یافته بود.”

پس از تحقیقات ، عفو بین الملل از کمیسیون تحقیق شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خواست در مورد تخلفات پلیس اسرائیل تحقیق کند.

در همین حال ، وزارت دارایی اسرائیل با خرید سلاح و تجهیزات برای سلاح های امنیتی از جمله بمب های صوتی ، گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی موافقت کرده است. ماه گذشته ، مأموران صهیونیست در سال 1948 آنها بیشتر شورش های خود را در درگیری های شهر به کار بردند و با کمبود تجهیزات روبرو شدند.

یک منبع در پلیس رژیم صهیونیستی گفت که صلح نسبی فعلی موقتی است و از این پس هرگونه درگیری و بحران امنیتی ، به ویژه در اطراف مسجد الاقصی و 1948 شهرهای مناطق اشغالی به تجهیزات جدیدی نیاز دارند.

درگیری بین مسلمانان و صهیونیست ها در سال 1948 در شهرهای سرزمین های اشغالی همراه با 10 مه. بروز جنگ 11 روزه در غزه به بزرگترین نگرانی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و بسیاری از کارشناسان خطر این درگیری ها را بیش از موشک های مقاومت در نظر گرفته اند. مقامات صهیونیستی نیز اذعان داشتند که خطری برای رژیم وجود دارد.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا