اقتصادی

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور

اکثر جاده های شمال کشور و برخی از محورهای مواصلاتی دیگر پر تردد و برخی محورها برفی و بارانی است.

به گزارش ترندونی، بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، هم اکنون در محور چالوس از جنوب به شمال و حدفاصل بیلقان به سروردار و از شمال به جنوب در امتداد مرزن آباد و سیاه بیشه تا تونل کندوان ترافیک سنگینی وجود دارد.

ترافیک سنگین در محور هراز، مسیر شمال به جنوب و تونل پ. 1 و محدوده پیست آبعلی اما در محور فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و بزرگراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) ترافیک روانی وجود دارد و هیچ گونه مداخله جوی در آن وجود ندارد.

در محور قزوین – کرج حد فاصل پل فردی تا استاندارد و در محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد – رودک ترافیک سنگینی مشاهده می شود. همچنین بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، بارش برف و باران در برخی محورها در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، مازندران، کردستان، کرمانشاه و چهارمحال و در برخی از استان های گیلان. و بختیاری استان های اصفهان گزارش شده است.

بر اساس تصاویر دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های چند شعبه در سراسر کشور، تردد وسایل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی کشور در روز گذشته (پنجشنبه 11 دی ماه) 5.6 درصد افزایش یافت. سهم وسایل نقلیه سنگین 13.3 درصد بوده که بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد در ساعات 3 الی 16 بامداد بوده است.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور
محورهایی با بیشترین دبی در 24 ساعت گذشته

همچنین بر اساس این گزارش، محورهای کرج – تهران، تهران – کرج، کرج – قزوین و قزوین – کرج پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور در 24 ساعت گذشته بوده اند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا