استان ها

هیچ‌ توجیهی برای حل‌نشدن مشکلات صنعتگران وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری ترندونی از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن فولاد و صنایع فلزی استان قزوین اظهارکرد: صنعت فولاد به عنوان یکی از صنایع مادر به حساب می‌آید و این صنعت در کشور هم از وضعیت مطلوبی برخوردار است و ایران به عنوان یکی از کشورهای بارز در سطح دنیا محسوب می‌شود.

او افزود: در حوزه فولاد، استان قزوین هم از وضعیت خوبی برخوردار است و صنعت فولاد جزو صنایع موفق استان به حساب می‌آید و در حوزه فعالیت‌های اقتصادی، صادرات و مسئولیت‌های اجتماعی همواره این صنعت پیشگام بوده است.

اعلایی در پاسخ به دغدغه‌ها و مشکلات فولادگران استان قزوین، گفت: برخی از این مشکلات ابعاد ملی دارند که با انسجام مجموعه مدیریتی استان و انجمن فولاد می‌توان آن‌ها را در سطح ملی پیگیری کرد و مجموعه مدیریتی استان آمادگی تعامل و همکاری با انجمن فولاد و صنایع فلزی را دارد.

این مسئول ادامه داد: مدیران استان قزوین اراده لازم برای همراهی با صنعتگران دارند و این موضوع مورد تایید تولیدکنندگان هم است، در همین خصوص مدیران استان آماده برطرف کردن مشکلات احتمالی صنعتگران هستند.

نماینده عالی دولت در استان افزود: هیچ توجیهی برای برطرف نشدن موضوعات استانی صنعتگران وجود ندارد و باید تمامی مشکلات صنعتگران برای شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد برطرف شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه بخش عمده‌ای از گردش مالی استان توسط فولادگران رقم می‌خورد، اظهارکرد: باتوجه به وزن فولاد در اقتصاد استان به نظر می‌رسد جلسات هم‌اندیشی با انجمن فولاد باید به صورت منظم‌تر برگزار شود و این آمادگی از سوی تیم مدیریتی استان وجود دارد تا با برگزاری جلسات منظم مشکلات موجود را حل کرده و با هم‌گرایی بیشتر بتوانیم فرصت‌های جدید را پیش روی فعالان این صنعت ایجاد کنیم.

دکمه بازگشت به بالا