استان ها

تعطیلی دستگاه های اجرایی اصفهان و ۹ شهرستان در روز چهارشنبه

منصور شیش فروش در مصاحبه با ترندونی ، در بیانیه ای درباره شرایط آلودگی هوا و غلظت فضای هوا در مورد بسته شدن هوای Ischahan ، نجف آباد ، شاهین شهر ، مبارکه ، خمینی شهر ، لنیان ، فلاواریان ، برخوار ، کاشان ، آران و بیدگل گفت پیش بینی ، افت شدید دما و وارونگی دما و تأیید کمیته اضطراری آلودگی هوا در استان اصفهان و کاهش قرار گرفتن در معرض عوامل فردای اصفهان در برابر آلاینده ها و بهداشت عمومی 9 شهر تعطیل شدند.

وی افزود: به عموم مردم توصیه می شود ترافیک خودرو را به حداقل برسانند و از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند. همچنین استفاده از ماسک و کمبود ورزش و فعالیت بدنی در فضای باز و همچنین پیروی از پروتکل های بهداشتی مربوط به بیماری عروق ویروس کرونا قلب و آلودگی هوا توصیه می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به تعطیلی ، عدم فعالیت کوره های گچ و آجر ، کوچک سازی شرکت های موجود در لیست آلاینده ها و قانون تردد خودروهای دودی ، کامیون و موتورسیکلت و عدم بازرسی از این موارد را اعلام کرد. نظارت فنی و مداوم بر روی منابع سیار و ثابت آلودگی و عدم انطباق با فعالیت های مهندسی عمران آلوده و جلوگیری از حفاری و سوزاندن زباله در آخر هفته ها اجباری شده است.

46

دکمه بازگشت به بالا