اقتصادی

تلاش دستگاه‌های اجرایی برای رونق بندر شادگان

ترندونی/ خوزستان معاون اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بندر شادگان برای استان و دولت بسیار حائز اهمیت است و با توجه به اهمیت این بندر، همه دستگاه های اجرایی درگیر در این حوزه باید برای هر چه بیشتر بندر تلاش کنند. موفق تر از قبل

آقارضا فتوحی امروز (دوم دی ماه) در بازدید و بررسی مشکلات بندر شادگان، گفت: امروز با حضور مدیران اجرایی، نمایندگان، استاندار و دستگاه های مرتبط این موضوع مطرح شد که این بندر از زیرساخت های مناسب و دولتی برخوردار است. سرمایه گذاری. را می توان به عنوان یک نمونه آزمایشی برای ارتقای تجارت صادرات و واردات، قایقرانی و بخش تأثیرگذاری که قادر به واردات و صادرات برخی از محصولات است، در نظر گرفت.

وی افزود: در این جلسه تاییداتی داشتیم. برای کاهش سود تجاری نسبت به سایر بنادر. این پورت نیز یک پورت تخصصی است و ممکن است. بنابراین تصمیم گرفته شد که مدیر کل گمرک اقدامات بیشتری را در خصوص تخصص گمرکی انجام دهد.

معاون اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه محیط این بندر بسیار مناسب و تمیز است و از جذابیت خاصی برخوردار است، می توان بحث گردشگری را در این بندر که زیرساخت های آن مرتب است، تشدید کرد. گذشته

فتوحی گفت: تصمیم بر این شده است که علاوه بر آن سفرها به اینجا، تجار و بازرگانانی که به این بندر می آیند، یک سفر دیگر نیز به عنوان امتیاز و انگیزه برای انجام وظیفه به آنها بدهند.

وی افزود: این بندر برای استان و دولت بسیار مهم است و به دلیل اهمیت این بندر باید همه دستگاه های اجرایی دست اندرکار در این حوزه تلاش کنند تا شاهد رونق بیش از پیش این بندر باشیم.

معاون اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه بندر شادگان می تواند حداقل برای هزار نفر شغل ایجاد کند، گفت: در حال حاضر تنها یک کشتی 300 تنی در این بندر تردد می کند که این موضوع برای ما بسیار نگران کننده است. و ما امیدواریم. در هفته های آینده ما شاهد رشد این بندر در آینده خواهیم بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا