فرهنگ و هنر

طرح سپاس از فجرآفرینان از دهه مبارک فجر تا روز بزرگداشت شهدا اجرایی می‌شود

طرح تشکر از خالقین دهه فجر از دهه مبارک فجر تا روز شهدا اجرا می شود.

طرح تشکر از خالقین دهه فجر از دهه مبارک فجر تا روز شهادت اجرا می شود.

به گزارش ترندونی ، حجت الله فرهادی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در آستانه روزهای باشکوه فایرا ، شایسته ترین برنامه ها تکریم شهدای بزرگوار و تعظیم روح است. شهادت “.
مدیر عامل بنیاد ادامه داد: در بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در تجدید و یادبود میثاق با شهدا ، و تکریم و تکریم شهدا و ایثارگران ، مانند سالهای گذشته ، “متشکرم” فجر آفرینان. 13 ، فرمان امام راحل (ره) در مورد تأسیس صندوق شهدا و سالگرد روز بزرگداشت شهدا. شهدا ، با مشارکت و همکاری سازمان های دیگر ، حداقل 22000 بازدید در سراسر کشور و در حمایت از پروتکل های بهداشتی انجام شده است.
فرهادی برای اهداف این جلسات ، تسلیت و تشکر از پدر و مادر ، همسران و فرزندان شهدا را برای صبر و استقامت خواستار شد و افزود: یک شورای مشورتی از فرمانداران و فرمانداران ، NGO ها و سازمان های دیگر تأسیس شده است.
وی افزود: با توجه به دیدار با مادران و همسران شهدای عزیز ، تأکید بر مادران شهدای مدافع حرم به دلیل تقارن امروز با جمادی الثانی در سیزدهم ، حضرت ام الله (ع) -بانین و بیستمین جمادی الثانی ، سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س).) این هدف و رویکرد دیگری برای این جلسات است.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا