فرهنگ و هنر

مزارهای مطهر شهدا یکی از قطب‌های فرهنگی با تاثیر معنوی محسوب می‌شوند

مزارهای مطهر شهدا یکی از قطب های تأثیرگذار فرهنگی است

مدیرکل صندوق شهدای استان مرکزی گفت: بقاع متبرکه شهدا یکی از قطب های فرهنگی با تأثیر معنوی عمیق و معتبر در جامعه به ویژه نسل جوان است.

به گزارش ترندونی ، مرتضی انصاری فر که به طور ویژه با مدیرکل کمک های بلاعوض و امور خیریه استان در بزرگداشت شهدا دیدار کرد ، اظهار داشت: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است و شهدای عزیز انقلاب اسلامی جان خود را فدای اسلام و انقلاب کرده اند. آنها انتظار چیزی نداشتند ، اکنون وظیفه حفاظت از اصول و ارزشهای نظام اسلامی بر عهده همه مردم و مسئولان است.
انصاری فر با اشاره به اینکه در بقاع متبرکه استان مرکزی 40 بقعه متبرک وجود دارد ، افزود: این بقاع متبرکه شامل 375 بقعه شهید بزرگوار است و 20 بقعه و 208 بقعه نیز بهسازی شده است.
وی در ادامه بقاع متبرکه و بقاع متبرکه امامزادگان را محل نزول برکات معنوی دانست و گفت: با وجود بقاع متبرکه شهدا در معابد مقدس ، نزول برکات و برکات معنوی در مناطق مختلف دو چندان شد.
انصاری فر با تأکید بر اینکه گلزارهای شهدا در معابد مقدس مکانی برای ورود عاشقان حقیقت و حقیقت به مردم است ، افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید در حفظ و بهسازی این قبور تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه قبور مطهر شهدا زبانی فصیح است که عظمت روح ابدی آنها را گواهی می دهد ، گفت:
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا