استان ها

نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار در گلستان افتتاح شد

به گزارش ترندونی، این نمایشگاه که به مدت 3 روز در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار شده است، عصر روز دوشنبه با حضور مدیر کل، معدن و تجارت استان گلستان و جمعی دیگر از مسئولین افتتاح شد.

درویشعلی حسن زاده در مراسم افتتاحیه، چنین نمایشگاهی را فرصتی بسیار خوب برای فعالان اقتصادی و صنعتگران عنوان کرد و گفت: مجموعه های تولیدی و صنعتی می توانند با حضور در این مکان با تعداد زیادی از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات کسب و کار در کنار هم ملاقات کنند و از دانش و تجربه آنها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه های مهم دولت سیزدهم توجه به حوزه خدمات کسب و کار بوده است که علاوه بر افزایش تولید می تواند بهبود عملکرد واحدها را نیز در پیش داشته باشد و این رویداد مصداق بارز تمرکز در حوزه خدمات کسب و کار در استان است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه با حمایت اداره کل صمت و شرکت شهرک های صنعتی برگزار شده و مجری برگزاری آن شرکت کیفیت سازان سبز است.

نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان تا 23 خرداد در محل کارخانه نوآوری گرگان طی ساعات 17 تا 21 برقرار است و دوره های آموزشی یک روزه و برگزاری رویداد ایده شو از برنامه های جانبی این نمایشگاه هستند.

46

دکمه بازگشت به بالا