فرهنگ و هنرکسب و کار ایرانی برتر

فرش مسجد از سایت سجاده کارپت کاشان با بهترین کیفیت تهیه کنید

فرش مسجد از سایت سجاده کارپت کاشان با بهترین کیفیت تهیه کنید، این شرکت بزرگترین و معتبرترین شرکت در 25 سال اخیر بوده است. سجاده کارپت با آدرس اینترنتی https://sajadecarpet.com برای تمام کسانی که در زمینه بازسازی مساجد و حسینه های سراسر کشور فعالیت می کنند، بسیار آشنا است. در این مقاله کوتاه می خواهیم شما را در زمینه خرید فرش مسجد یا سجاده ای، راهنمایی کنیم تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

قیمت فرش سجاده ای از سجاده کارپت

قیمت فرش سجاده ای مثل بسیاری از محصولات دیگر، نوسان قیمت داشته و به دلیل بالا رفتن قیمت نخ و متریال اولیه و در مقابل آن، افزایش حقوق کارگران، باعث شده قیمت فرش مسجد هم تو چند سال افزایش قیمت داشته باشد. اما با تمام این شرایط شما می توانید با کمترین بودجه مسجد یا حسینه خود را با بهترین کیفیت مفروش کنید.

از آنجایی که شرکت های تولید کننده فرش ماشینی علی الخصوص فرش مسجد، با نوسانات قیمت دلار، قیمت مواد اولیه آن هم تغییر می کند باعث شده قیمت فرش سجاده هم متقابلا تغییر کند. شما می توانید برای دریافت و استعلام قیمت با شماره آقای مهندس سلمانی مدیر فروش سایت سجاده کارپت تماس حاصل فرمایید. اما در اینجا یکسری نکات در مورد درجه کیفیت هر نخ برای شما ذکر می شود که می توانید متناسب با نیاز خود، آن را انتخاب و خریداری کنید.

  • نخ BCF (بی سی اف) با شانه و تراکم پایین : فرش تولید شده کیفیت بسیار پایین دارد
  • 440 شانه با نخ پلی استر یا پلی اوژن:– کیفیت بسیار پایین
  • 500 شانه با نخ پلی استر: کیفیت آن نسبتاً پایین است
  • 500 شانه با نخ اکریلیک با تراکم پایین از کیفیت متوسط و ضعیفی برخوردار است
  • 500 شانه با تراکم بالا و نخ اکریلیک از کیفیت متوسط روبه بالا برخوردار است
  • 700 شانه با تراکم پایین و نخ اکریلیک از کیفیت قابل قبولی برخوردار است
  • 700 شانه با تراکم 2550 بالا و نخ اکریلیک از کیفیت بسیار عالی برخوردار است

همانطور که در بالا مشاهده می کنید هفت نوع روش تولید بر اساس کیفیت، نخ استفاده شده، شانه و تراکم فرش مورد بررسی قرار گرفت، این اطلاعات بسیار مهم است و شما در هنگام خرید باید آن را در نظر داشته باشید و فرش رولی مسجد را با کیفیت و قیمت مناسب انتخاب و خریداری کنید.

اکثر مساجد و نمازخانه های سراسر کشور از فرش 700 شانه با تراکم 2550 استفاده می کنند و کمتر کسی که از فرش های بی کیفیت و بی دوام مورداستفاده قرار می دهد. فرش های 700 شانه از نظر مقاومت در برابر پاخوردگی بسیار بالا مقاوم هستند و می توانند برای سالیان دراز مورد استفاده قرار دهند.

فرش مسجد از کجا بخریم؟

یکی از مزایای خرید فرش مسجد، ایجاد صفوف منظم در بین نمازگزاران می باشد که میتوانند کنار یگدیگر بدون بالا و پایین بودن صف کنار یکدیگر بایستد. شرکت سجاده کارپت پس از بررسی های فنی از نظر ساختار مسجد و قبله نمایی، فرش تولید شده را با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می کند، شما می توانید با کارشناسان فروش ما آقای مهندس سلمانی 09133617256 تماس حاصل فرمایید و در این زمینه مشورت کنید.

منبع: سجاده کارپت https://sajadecarpet.com

دکمه بازگشت به بالا