استان ها

ظرفیت تخت‌های کرونای آبادان تکمیل می‌شود، نفت همکاری نمی‌کند

ترندونی / خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از همکاری ضعیف بیمارستان امام خمینی (ره) آبادان در دریافت بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب انتقاد کرد.

دکتر شککرالله سلمان زاده اظهار داشت: اگرچه شورای امنیت آبادان تأیید کرده است که در صورت پذیرش ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی بعد از دریافت بیماران مبتلا به Qovid 19 ، بیمارستان امام خمینی (ره) در مجتمع نفت به عنوان یک بیمارستان دوم همکاری خواهد کرد. بیایید با تمام شکل شروع کنیم ، اما امروز می بینیم که این بیمارستان فقط 30 تختخواب را برای بیماران قلبی عروق کرونا ویروس فراهم کرده است.

به گزارش ترندونی ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ، وی افزود: نکته برجسته امروز ما این است که دانشگاه علوم پزشکی آبادان صرفاً به دلیل بار بالای کوید 19 در روزهای اخیر قادر به مقابله با این بیماری همه گیر نیست. در همین حال ، عدم رعایت مصوبات قبلی برای مجتمع هایی مانند نفت ، شرایط را برای ما سخت تر می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ادامه داد: اگر بیمارستان ناف محدود به مصوبات شورای امنیت شهر نباشد ، مجبور خواهیم شد از بیمارستان شهید بهشتی به عنوان دومین بیمارستان خاص استفاده کنیم که عواقب زیادی را به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در صورت استفاده از ظرفیت بیمارستان شهید بهشتی به عنوان بیمارستان ویژه بیماران مبتلا به Qovid 19 ، درمان باقیمانده در سطح شهر توسط دو بیمارستان تحت پوشش شهریور 17 و نفت تحت پوشش قرار خواهد گرفت که به دلیل عدم موفقیت این دو بیمارستان ، این مشکل دشوار خواهد بود. وضعیت ما بسیار سخت تر است.

سلمان زاده اضافه کرد: “بهداشت و درمان صنعت نفت قبلاً در خرید وسایلی همچون فن ها با ما همکاری خوبی داشته است. در شرایط فعلی امید می رود که دانشکده علوم پزشکی تنها نماند و بیشترین حمایت را داشته باشد.” .

وی گفت: “ما یک بار دیگر از همه مردم منطقه می خواهیم که برای نجات جان خود ، جز در مواقع اضطراری ، خانه های خود را ترک نکنند تا بحران فعلی بدتر نشود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا