استان ها

دیدار سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش با امام جمعه جزیره

به گزارش ترندونی از کیش: در این جلسه ، هیئت الاسلام و المسلمین حسن زاده با اعلام حمایت خود از رهبرانی که خادم مردم هستند ، گفتند: ”وقتی ما از رهبران و خادمان افراد سابق حمایت کردیم ، رئیس جدید کارمند امور کشوری کیش. در راه افزایش خدمات به شهروندان ، کیش توسط امامت جمعه پشتیبانی می شود.

کیش جمعه خطیب تأکید کرد: «شرکت عمران ، آب و خدمات کیش یکی از بزرگترین و مهمترین شرکتهای جزیره است و ارتباط گسترده ای با شهروندان دارد ، بنابراین جایگاه مهمی را به خود اختصاص داده است.

وی با ارزیابی خدمات مدیران عامل منطقه آزاد کیش در مقاطع مختلف زمانی افزود: هرکسی که مسئولیت منصبی داشته باشد و به مردم خدمت کند مورد حمایت و تأیید ما است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده اظهار داشت: “یکی از ویژگیهای کلیدی رئیس جدید شرکت عمران ، آب و خدمات کیش روحیه مشاوره و بهره مندی از نظر کارشناس و خبره است. جزیره کیش باشید.

وی افزود: نتیجه تلاش های یک شرکت غیرنظامی ، آب و خدمات رضایت مندی مردم است که این نشان دهنده خدمت به نظام و یک انقلاب است.

امام جمعه کیش همچنین از فضای سبز کیش به عنوان پایتخت این شهر در جزیره یاد کرد و گفت: علاوه بر حفظ و توسعه این فضای سبز ارزشمند ، باید به گیاهان محلی سازگار با آب و هوای کیش نیز توجه شود. توسعه عمران و شهرها باید با جدیت و بی احتیاطی کنترل شود ، زیرا برخی از تخلفات باعث خسارات قابل توجه و جبران ناپذیری می شود.

حیات الاسلام والمسلمین حسن زاده سرانجام بر لزوم اجرای پروژه های مبتنی بر تجربه و حمایت علمی با تمرکز بر حفاظت از محیط زیست تأکید کردند.

در این جلسه مدیرعامل جدید شرکت عمران ، آب و خدمات کیش ، با تقدیر از صداقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، از مدیرعامل سابق شرکت عمران ، آب و خدمات کیش و همکاران و کارمندان اطراف آن تشکر کرد. شرکت عمران ، آب و خدمات کیش از یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است. ما همچنان که این روند سریع را ادامه می دهیم ، باید کیفیت و کمیت خدمات و توسعه شهری را افزایش دهیم و به شهروندان و گردشگران ارائه دهیم. .

عبدالنبی شرفی افزود: هدف ما خدمت به مردم است و در این راستا با در نظر گرفتن تجربه کار در شورای شهر و ارتباط مستقیم با مردم جزیره کیش سعی در استفاده از ظرفیت داخلی ، استقبال از پروژه های نوآورانه و ایده ها ، بهبود استانداردهای شهر. “ساخت و ساز ، نظارت بیشتر بر فعالیتها و استفاده از پشتیبانی علمی و تخصصی برای اجرای پروژه ها ، شناسایی و حل مشکلات و ارائه خدمات بیشتر به مردم.

46

دکمه بازگشت به بالا