عمومی

کمبود آب جزیره هرمز در فصل گردشگری مرتفع می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آنلاین عبدالحمید حمزه پور در گفت و گو با خبرنگار آنلاین گفت: ظرفیت جدید برای تامین آب مورد نیاز جزیره هرمز در ماه های گرم آینده و نیاز آبی جزیره در فصل گردشگری راه اندازی می شود. نیاز به آب. مردم در تابستان، و همچنین جزیره نشینان شناور در فصل توریستی.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید کارخانه آب شیرین کن در جزیره هرمز پیش از این به یک هزار و دویست متر مکعب در شب رسیده بود، افزود: تعداد تردد دریانوردی در جزیره هرمزوس در پایان سال گذشته بیش از دو برابر شده است. نوروز امسال به دلیل تولید. محدودیت‌هایی با مشکلات تامین آب مواجه بودیم و ظرفیت جوید نیز برای رسیدگی به این مسائل فراهم شد.

مدیرعامل آبفا در تشریح گستره این پروژه خاطرنشان کرد: ظرفیت جدید ظرفیت ارسال 800 متر مکعب در روز را دارد که نسبت به ظرفیت قبلی، آب شیرین کن هرمز را به دو هزار متر مکعب در روز می رساند. روز

حمزه پور افزود: برای این ظرفیت اعتباری 85 میلیارد ریال هزینه می شود که موجب افزایش ظرفیت آبرسانی، ارتقای شاخص پایداری آب و بهبود عملکرد بهداشتی و زیست محیطی می شود. خیلی قدیمی است، در برنامه کاری هستیم و در تلاشیم تا پایان سال آن را به طور کامل به روز کنیم.

به گفته حمزه پور، جزیره هرمز 8 هزار و 500 نفر جمعیت دارد که در فصول گردشگری دو برابر می شود.

دکمه بازگشت به بالا