حوادث و رویدادها

ترافیک پرحجم اما روان معابر پایتخت در صبح اولین روز هفته

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ترندونی، درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی در اولین روز از هفته جاری گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر و همچنین رصد انجام شده از سوی مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت در مجموع روان گزارش شده است، به طوری که در حال حاضر در بزرگراه‌های شهید حکیم، شهید سلیمانی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شیخ فضل الله ‌نوری، شهید بابایی، یادگار امام، شهید زین‌الدین، کردستان، شهید ستاری، اشرفی اصفهانی، امام علی (ع) و بزرگراه بابایی ترافیک گرچه پرحجم است، اما روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در مقاطعی از بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم، گفت: در بزرگراه  شهید نواب صفوی نیز خرابی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر جنوب به شمال بر بار ترافیک پرحجم همیشگی این مسیر در ساعات آغازین روز افزوده و ترافیک سنگین گزارش شده است. ضمن اینکه در ابتدای تونل توحید نیز ناگهان هفت خط حرکتی به سه خط حرکتی تبدیل می‌شود که همین موضوع نیز سبب ایجاد حالت قیف مانند در مسیر شده و موجب ترافیک می‌شود.  

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در بزرگراه‌های شهید چمران، شهید مدرس، ارتش، آزادگان، شهید محلاتی و شهید باکری نیز ترافیک پرحجم اما روان است. ترافیک در مسیر غرب به شرق اتوبان کرج، شمال به جنوب بزرگراه آیت‌الله سعیدی و شرق به غرب بزرگراه شهید صدر نیز نیمه سنگین اما روان است.

وی ادامه داد:‌در شبکه معابر نیز شاهد ترافیک پرحجم در خیابان ولیعصر حدفاصل پارک‌وی تا تجریش هستیم، در خیابان‌های آزادی، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، کارگر، بلوار کشاورز، خیابان کریمخان، خیابان دماوند، بلوار میرداماد نیز ترافیک روان گزارش شده است. در محدوده بلوار آفریقا، خیابان شهید مطهری، شهید بهشتی و جانبازان نیز ترافیک گرچه پرحجم است، اما گره ترافیکی خاصی وجود ندارد.  

مومنی با بیان اینکه تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر  و میادین شهر تهران مستقر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می‌کنند، گفت:‌ همچنین طرح جناغی نیز در خروجی و ورودی بزرگراه‌ها در حال اجراست.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا