برون مرزی

تبیین بیانیه گام دوم با مشارکت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیمای ایلام/ کلی‌گویی مانعی برای تحقق اهداف بیانیه است

مهدی عباسی ، در مصاحبه با خبرنگار گروه استانهای گروه استان آنا ، درباره اقدامات دبیرخانه راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی در استان اسلامی ، به دنبال انتشار رویه در سال 1998 ، اولین جلسه در سال 1998 برگزار شد. نوامبر ما آن را تهیه و به سازمان مرکزی ارسال کردیم و پس از امضا و تأیید ، در جلسه رسمی در دفتر رئیس اجراییه به اعضا ارائه دادیم. دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی ، و اکنون ما جلسات ماهانه برگزار می کنیم.

امضای تفاهم نامه عملیاتی با صدا و سیمای مرکز ایلام

وی افزود: در همکاری مستقیم با بسیج اساتید دانشگاه های اسلامی ، برنامه ها را به صورت هماهنگ پیگیری خواهیم کرد ، بیانیه استراتژیک گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اسلامی است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت ، با امضای این تفاهم نامه ، رئیس بسیج اساتید دانشگاه های اسلامی با مدیر كل و معاونین سازمان صدا و سیمای مركز تبادل نظر كردند. و پخش خواهد شد.

عباسی در تشریح کلیات برنامه های رادیویی و تلویزیونی ایلام گفت: ساختار این برنامه ها باید به گونه ای باشد که کارشناس اجرایی به همراه کارشناس رسمی گزارش هفتگی یا ماهانه از هر یک از موضوعات مربوطه داشته باشند و صدا و سیما گزارش برای دانشگاه مهم است.

وی افزود: مطابق توافق صورت گرفته ، صداوسیما باید این توافق نامه را در هیئت برنامه ریزی خود بررسی کند و متخصص و مجری آن از دانشگاه خواهد بود و بقیه کارهای وی توسط صدا و سیما انجام می شود و وی هوا یا هفته ای یکبار پخش شود. وظیفه اصلی در دبیرخانه استان اعلام مرحله دوم است.

مسئول استاد بسیج دانشگاه آزاد اسلامی اسلام توضیحی در مورد بیانیه مرحله دوم با همکاری مراکز دانشگاهی دهلران و ایوان ، با مشارکت یک استاد مدعو و مدرس منتشر کرد و در مورد ارتباط و همکاری صحبت کرد. با حوزه های علمیه و مراکز دیگر. شورای مرکزی دبیرخانه استراتژیک بیانیه نیز یکی از اعضای حوزه علمیه است. ما با این اعضای برتر و محققان حوزه علمیه استان ایلام تماس گرفتیم.

عباسی افزود: گروه ایده های دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی ارتباط بسیار نزدیک با حوزه علمیه دارد ، بنابراین مدرس سمینار که در دهلران و ایلام بود ، در حوزه حضور یافت.

تکرار و اشتراک مانع از اعلام گام دوم انقلاب اسلامی می شود

مسئول استاد بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد تکرار بیانیه و تکرار آن را مانع اجرای گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: “متأسفانه ، به سادگی جلسه مختصری در مورد بیانیه تنزل شأن آن برگزار کرد ؛ البته این سهل انگاری است که باید بسیار مراقب آن باشیم. چون بیماری کلیوی داریم.

وی اظهار داشت: در این حالت ، توانایی های آشکار و پنهان خوبی وجود دارد. اما باید شناسایی و روشن شود که متأسفانه اجرای بسیاری از پروژه هایی که اکنون در این مرحله آغاز کرده ایم برای ما مشکل است.

رئیس استاد بسیج دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی برخی اقدامات برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در ایلام را بیان کرد: ما بطور منظم با استاد استان بسیج دیدار می کنیم. اما از برخی جهات از برگزاری جلسات راضی نیستیم و حتی در پروژه های عملیاتی شرکت می کنیم.

این استاد دانشگاه گفت: اعضای اصلی سازمان بسیج دانشکده در جلسات متعددی با مدیرکل جهاد کشاورزی و مدیرکل آب منطقه ای مسائل مالی و مشکلات پروژه ملی – موسوم به سد کنگو در ایوان – را رصد می کردند. ما جلساتی را برای حل مشکلات برگزار کردیم. در این راستا ، ما از ظرفیت دبیرخانه ، توانایی گردآوری اساتید استانی و اتاقهای فکر که در حال نظارت و ظهور در استان هستیم ، استفاده کرده ایم.

عباسی با اشاره به اینکه در استان ایلام به مشکلات مختلفی پی برده ایم ، افزود: ما دو راه حل اجرایی و اجرایی داریم که در سال گذشته شروع کردیم و در سال 1400 به پایان می رسانیم تا بتوانیم در استان مشکل را حل کنیم.

وی تأکید کرد: بسیج دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و دبیرخانه اعلامیه گام دوم انقلاب در استان ایلام یک رهبر مشورتی مدیران اجرایی است و در مورد پروژه های در حال انجام مشاوره به آنها ارائه می دهد. نیاز.

انتهای پیام / 4062/4117 /

دکمه بازگشت به بالا