استان ها

به دنبال اقناع‌سازی مردم در بحث واکسیناسیون کرونا هستیم/ آمادگی خراسان رضوی برای مقابله با موج ششم کرونا

به گزارش خبرگزاری ترندونی از مشهد، نشست برنامه ای دانشگاه یعقوبعلی نظری علوم پزشکی خراسان رضوی در راستای عبور از موج ششم بحران کرونا اعلام کرد: خراسان رضوی ما آمادگی کامل برای مقابله با موج ششم بحران کرونا را داریم و از همه استانداران می‌خواهیم تمام تلاش خود را انجام دهند. سلامتی درج کنید.

وی افزود: در حالی که امیدواریم موج ششم کرونا نیاید، کمپ های شهری را فعال کرده ایم تا آمادگی کامل برای انجام اقدامات لازم را داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در بحث واکسیناسیون کرونا همه ما به دنبال اقناع مردم هستیم، خاطرنشان کرد: اگرچه واکسیناسیون کرونا اجباری نیست، اما قطعاً این یک تکلیف شرعی است زیرا ممکن است هر یک از ما به مراکز مراجعه نکنیم. واکسیناسیون تاج ناخواسته ما و دیگران را مجبور به آلوده کردن کووید 19 می کند که یک حق مسلم انسانی است.

وی افزود: از بخش خصوصی ما می خواهیم بحث کنیم سلامتی در روزها و از زمان موج ششم بحران تاج، یاور خوبی برای مردم باشید شورای پزشکی ما خواهان حمایت خوب در بحث حضور بخش خصوصی در خط مقدم مبارزه هستیم ویروس تاج داشته باشید

نظری گفت: آماده هستیم استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس سازمان اسلام برنامه و بودجه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سایر مجموعه های ملی، استانی و شهری پاسخگوی تمامی نیازهای دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی باشد تا شاهد مشکلاتی در ارائه خدمات شایسته به مردم به عنوان بزرگترین سرمایه کشور نباشیم.

00024.jpg - 99.27 کیلوبایت

دکمه بازگشت به بالا