استان ها

بهره‌برداری از ۲۵ هزار و ۸۲۳ میلیارد ریال پروژه عمرانی و طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری ترندونی استان سمنان، محمدرضا باقری با اعلام این خبر افزود: همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب ۴۸ پروژه عمرانی با تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان آماده افتتاح است.

وی بیان کرد: پروژه‌های عمرانی شامل زیرسازی وجدول‌گذاری و آسفالت، اجرای شبکه آب، شبکه داخلی گاز، روشنایی و پست هوایی، فیبرنوری و ابنیه همچون ایستگاه‌های آتش‌نشانی و ساختمان نگهبانی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان سرمایه‌گذاری برای این پروژه‌های زیربنایی و عمرانی را یک هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به بهره‌برداری از ۱۵ طرح صنعتی، اعلام کرد: طرح‌های صنعتی که در زمینه تولیدی محصولاتی از قبیل هواکش برقی، اجاق برقی توکار، محصولات فلزی، تولید قند و شکر، کاشی ساختمانی، محصولات بتنی غیرمسلحو بسته‌بندی ظروف و لوازم یکبار مصرف با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۴ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال و ایجاد زمینه اشتغال برای یک هزار و ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۷۰ نفر غیرمستقیم به بهره‌برداری خواهد رسید.

باقری همچنین از کلنگ‌زنی پنج پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی دامغان، شاهرود و سمنان خبر داد و افزود: در این ایام؛ عملیات اجرایی خط انتقال پساب دامغان، شبکه فاضلاب و جدول‌گذاری شاهرود، و مدول ۲ تصفیه‌خانه و زیرسازی و آسفالت سمنان آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌‎‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه عمرانی ذکر شده با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۴۳۶ میلیارد ریال نیز به زمین زده خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا