ورزش و تندرستی

از نخبگان و فناوران اتباع کشورهای دیگر برای توسعه کسب و کارشان در ایران حمایت می‌کنیم

دهقان: از نخبگان و فناوران اتباع کشورهای دیگر برای توسعه کسب و کارشان در ایران حمایت می‌کنیم

معاون علمی رئیس جمهور گفت: علاقه‌مند هستیم نخبگان و فناوران کشورهای دیگر، خصوصا کشورهای دوست و هم‌فرهنگمان مثل ازبکستان، افغانستان و عراق که دوست دارند کسب و کارشان را در ایران توسعه دهند، به ایران آیند.

روح‌الله دهقان فیروز آبادی، معاون علمی رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری ترندونی، در خصوص حمایت دولت از نخبگان و فناورانه اتباع کشورهای دیگر گفت: کشورمان مانند سایر کشورها که مهاجر فرستی دارد، مهاجر پذیری هم دارد و علاقه‌مند هستیم نخبگان و فناوران کشورهای دیگر، خصوصا کشورهای دوست و هم‌فرهنگمان مثل ازبکستان، افغانستان و عراق که دوست دارند کسب و کارشان را در ایران توسعه دهند، به ایران آیند.

وی افزود: بنابراین طبق آیین نامه مصوب دولت که حمایت از نخبگان خارج از کشور برای حضور در ایران است، این اجازه را به ما می‌دهد از این نخبگان حمایت کنیم و از هرفرصتی که ایران را قوی کند، استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا