استان ها

باید یک سوم راه های استان سمنان بازسازی شود


شاهرود – یکی از مواردی که در کاهش تصادفات و بهبود خدمات حائز اهمیت است بهبود معابر ، جاده هایی است که بیش از یک سوم در استان سمنان تشکیل می دهند و البته کمبود پول برای فصل مشترک آنها.

آژانس خبری بیشترگروه استانها: بیش از 60 درصد از مسیر 1000 کیلومتری بین تهران و مشهد در استان سمنان واقع شده است ، و این استان همچنین 3،784 کیلومتر راه شهری و روستایی دارد که 2.1 درصد از کل جاده های ایران اسلامی را تشکیل می دهد. آرایش بخش قابل تحمل این امر این است که یک سوم این جاده ها باید بازسازی شوند و چندین ده میلیارد دلار اعتبار اعتبار به طول می انجامد.

هزینه احداث یا بهسازی هر کیلومتر راه در استان سمنان هر روز با افزایش قیمت رو به افزایش است ، اما مدیران راه و ترابری استان سمنان می گویند که نوسازی ماشین آلات راهسازی نیازمند اعتبارات میلیاردی است. نگهداری جاده بطور خاص یک معادله سه بعدی ایجاد می کند که نیاز به رانندگی قوی دارد.

در بین کلیه موارد مربوط به راه و ترابری ، اما از بین بردن کانون های تصادف ، کمک به مردم برای بازگشایی معابر در صورت بروز حوادث و همچنین اجرای ایمن پروژه ها ، مدیریت راه ها در استان سمنان پیچیده تر خواهد شد . طی چند سال گذشته بسیاری از اتهامات سرزنش شده در این جاده وجود داشته است یا براساس گزارش پلیس ، نیمی از خطاها در جاده ها مقصر بوده است ، بنابراین طبق برخی منابع ، بسیاری از بزرگراه های شهر و رانندگان حمل و نقل به دنبال جواب در دستگاه قضایی هستند.


قرار دادن بخش بزرگی از جاده های استان سمنان در زیستگاه حیوانات وحشی

از سوی دیگر ، شرایط استان سمنان از دو دلیل برای جاده ها و حمل و نقل از اهمیت برخوردار است. اول اینکه ، این استان سالانه 20 میلیون زائر رضوی را در خود جای می دهد ، در حالی که کل جمعیت هشت شهر استان بیش از 703 هزار نفر نیست و با حفظ راه ها ، ورودی ها و خروجی شهرها فعالیت می کند. خدمات مسافرتی برای مسافران و غیره در این استان از شرایط ویژه و ویژه ای برخوردار شوید.

دسته دوم اما موقعیت مکانی بخش بزرگی از جاده های استان سمنان در داخل یا در حومه زیستگاههای زندگی و زندگی است که باعث ایجاد حساسیت در داخل و خارج از استان شده است. این حیوان نادر حتی در جهان در معرض خطر انقراض است ، زیرا تنها 40 مورد از این حیوانات نادر وجود دارد که به گفته برخی از متخصصان ، یک سوم جمعیت در شاهرود وجود دارد.

اما چرا کمبود اعتبار کلمه کلیدی همه سخنان مدیران راه و ترابری استان سمنان و چند استان دیگر کشور است؟ آیا هیچ اقدامی بیشتر وجود ندارد زیرا اعتبار کم یا اعتباری وجود ندارد؟ یا راه حل برای رفع کمبود بودجه چیست؟ برای بررسی بیشتر این موضوع ، با عبدالمجید نژاد صفوی صحبت کردیم.


* غالباً گفته می شود که یک سوم راه های استان سمنان باید بهبود یابد ، نظر شما چیست؟

بله ، 34 درصد راههای ارتباطی در این استان اعم از روستایی ، شهری و بزرگراه ها نیاز به بازسازی دارند. یکی از دغدغه های ما این است که اعتبار لازم را برای آن کسب کنیم. 3 استان 784 کیلومتر راه در استان سمنان وجود دارد و بازسازی آن به اعتبار زیادی احتیاج دارد. مطمئناً تهیه آنها در کنار هم امکان پذیر نیست.

همانطور که گفته شد ، بازسازی راه ها در استان سمنان فوراً امکان پذیر نیست زیرا به اعتبار زیادی نیاز دارد ، بنابراین لازم است برای این کار یک برنامه 20 ساله تهیه شود که البته با پرداختن به موضوعات کارشناسی این امر امکان پذیر است. بیا به عنوان مثال سال گذشته 2 هزار میلیارد ریال در این راستا هزینه شده است که شامل حجم نسبتاً زیادی از کارهای اجرایی است.

از طرف دیگر برنامه بازسازی جاده های 50 شهره در استان سمنان برای سه سال آینده در دستور کار قرار دارد ، اما در هر صورت باید تصور کرد که برای بازسازی کلیه راه های استان 2 هزار میلیارد میلیارد اعتبار اعتبار نیاز دارد. ، که مقدار قابل توجهی است

کد N1927372


انتشارات سایت توسط استخراج اخبار روز، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و ترندونی هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا