عمومی

جمعیت هلال احمر پرچمدار خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در دیدار معاون جوانان جمعیت هلال احمر کشور در سنندج اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان‌هایی مانند کردستان اجر مضاعفی دارند.

وی افزود: کردستان به واسطه مشکلات و کاستی‌های مانده از گذشته نیازمند نگاه ویژه است و با توجه به اینکه بخشی از جمعیت استان زیرپوشش نهادهای حمایتی هستند، هلال احمر می‌تواند در این راستا کمک کننده باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی اظهار داشت: خدمت داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر بدون منت بوده و در محضر خداوند بزرگ بسیار ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: نافع‌ترین مردم کسی است که منفعتش به مردم برسد و در این راستا جمعیت هلال احمر پرچمدار خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است.

به گفته وی، خدمت باید بی‌منت، مفید و تأثیرگذار باشد خوشبختانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این خصوصیت را در کشور و استان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: نیروهای امدادگر و داوطلبان هلال احمر کار سخت و در عین حال مقدسی را انتخاب کرده‌اند و باید به خود ببالند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: هلال احمر دستگاهی بدون حاشیه، پرکار و زحمتکش است که خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد و در راه این خدمت همه اقشار را بدون توجه به زبان، قومیت، دین و مذهب در نظر دارد.

دکمه بازگشت به بالا