حوادث و رویدادها

پیام تبریک وزیر کشور به رئیس جمعیت هلال احمر ایران

وزیر کشور در پیامی دریافت بالاترین نشان فدراسیون جهانی صلیب سرخ (هنری دیویسون) را به رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و امدادگران تبریک گفت.

به گزارش ترندونی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن گزارش دکتر احمد وحیدی برای پیرحسین کولیوند به شرح زیر است:
ایران اسلامی به وجود نیروهای مؤثر، انقلابی، مردمی و نجات‌بخش در نقاط حساس و تاریخی کشور افتخار می‌کند که با نیت و ایمان الهی، سرشار از عشق به خدا و انسانیت در حوادث مختلف و طبیعی به یاری هموطنان خود می‌پردازند. مناسبت ها. و بحران های انسانی.»

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که طبق اعلام سازمان های بین المللی یکی از پنج جمعیت فعال و پیشرو در حوزه امداد و نجات است؛ وی پیشگام و الگوی سایر جمعیت های هلال احمر در دنیای امروز است که در مقابل تحریم های ظالمانه جبهه استکبار توانسته با تلاش فراوان و اراده قوی قله های رفیع افتخار را برای خدمت به مردم پشت سر بگذارد. .

بی شک استقامت و نوع دوستی هلال احمر ایران الهام گرفته از دین مبین اسلام است که پیامبر اعظم (ص) می فرماید: «هر که به حرف مرد یا مسلمان گوش دهد، نمی تواند حرف بزند». آموزش اسلام یاری و حمایت از مظلومان است و امروز جوانان این سرزمین با ایمان خالص و با بهره گیری از منبع زلال حق و حقیقت در مکتب اسلام و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی پیشگامان پاسداری هستند. . زندگی انسان در حوادث مختلف در داخل و خارج از کشور.

شاهد مشارکت فعال جمعیت هلال احمر در حوادثی چون ریزش کلانشهر، زلزله و سیل اخیر در استان های چوزستان، کرمان و هرمزگان هستم که بی شک برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار این کشور افزوده است. جمهوری اسلامی ایران. خدمت به مردم

اینجانب به نوبه خود برنده جایزه فدراسیون جهانی صلیب سرخ (هنری دیویسون) را به تک تک فعالین و رهبران کارآمد و انقلابی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر صمیمانه تبریک می گویم. کولیونداس. «برای این افراد ارزشمند و تأثیرگذار که به مردم عزیز ایران اسلامی خدمت می کنند دعای خیر می کنم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا