عمومیکسب و کار ایرانی برتر

علت روشن نشدن پکیج دیواری ایساتیس

عیب یابی پکیج ایساتیس

عیب یابی پکیج ایساتیس نیز همچون سایر پکیج های دیواری به دو صورت انجام میگیرد :

عیب یابی پکیج ایساتیس بوسیله بررسی کد خطا

به نقل از پارسه پکیج برای عیب یابی اینگونه معایب با توجه به کد خطای اعلام شده روی نمایشگر و جدول زیر نسبت به برطرف نمودن مشکل اقدام نمایید .

برای مشاهده به صورت کامل تمام مدل ها به لینک فوق مراجعه کنید

علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج ایساتیس

اگر پکیج دیواری ایساتیس شما مشکل گرم نشدن آب مصرفی دارد پیشنهاد میکنم به لینک مراجعه کنید تا با کلیه دلایل گرم نشدن آب مصرفی پکیج دیواری ایساتیس آشنا شوید . البته اگر فشار بار پکیح را چک کردید و ضمنا پکیج دیواری در حالت زمستانه فعالیت میکند به احتمال قوی فلومتر خراب شده است .

علت خاموش شدن پکیج در حالت تابستانه

و نحوه رفع مشکل در ادامه بیان شده است:

1. پایین بودن فشار بار پکیج

برای دریافت خدمات تهران تعمیرگاه لطفا کلیک کنید .برخی مواقع ، پایین بودن فشار بار پکیج است. اگر شیرپرکن و منبع انبساط خراب شده باشد، پکیج نشتی آب داشته باشد، مبدل حرارتی معیوب شده باشد یا پکیج هواگیری نشده باشد، می‌توانیم شاهد افت فشار پکیج باشیم.

تعمیر تخصصی پکیج خود را به کاراباما بسپارید ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته

2. خرابی فلوسوئیچ و فلومتر

فلومتر همان سنسوری است که وظیفه‌ دارد در زمان باز شدن آب مصرفی، به برد اطلاع دهد که پکیج را روشن و آب را گرم کند. در صورت خرابی فلومتر، برد متوجه این فرایند نشده و پکیج را روشن نمی‌کند. در نتیجه، آب گرم مصرفی نیز تامین نخواهد شد.

اگر آب گرم را باز کردید و هیچ تغییری در چراغ‌های پکیج مشاهده نکردید، مطمئن باشید که ، خرابی فلومتر است.

برای رفع این مشکل باید این قطعات توسط تکنسین بررسی و در صورت خرابی تعمیر یا تعویض شوند.

چگونه فلوسوئیچ پکیج دیواری را تست کنیم؟

پیش از توضیح این روش، پیشنهاد می‌کنیم که در صورت نداشتن تخصص کافی، به هیچ وجه شخصا برای تست فلوسوئیچ پکیج وارد عمل نشوید، چراکه ممکن است به برد پکیج و سایر ملزومات آن آسیب برسانید.

3. سوختن شیر موتوری علت خاموش شدن پکیج در حالت تابستانه

اگر فلومتر مشکلی نداشت، به احتمال زیاد شیر موتوری سوخته و از کار افتاده است. جهت بررسی این مشکل می‌توانید خار آن را جدا کرده و شیر موتوری را در دست بگیرید و از فرد دیگری بخواهید که شیر آب گرم را باز کند.

در صورتی که نافی شیر موتوری با باز و بسته کردن آب گرم، بالا و پایین نرفت، یعنی شیر موتوری سوخته و باید برای برطرف کردن مشکل، از یک تکنسین کمک بگیرید.

4. خراب شدن سنسور مدار مصرفی پکیج

یکی از قطعات پکیج، سنسور مدار مصرفی است که ممکن است دچار خرابی شود. در صورت وجود مشکل در این قطعه نیز پکیج در حالت تابستانه خاموش می‌شود. برای رفع این مشکل باید برای تعویض سنسور مدار مصرفی اقدام کنید.

مراقبت از پکیج در فصل تابستان

همانطور که می‌دانید، مراقبت از لوازم خانگی بر عملکرد بهینه آنها و افزایش طول عمرشان تاثیر بسزایی دارد. پکیج نیز از این قاعده مستثنی نیست و نگهداری اصولی از این دستگاه و رعایت برخی نکات می‌تواند بر عملکرد بهینه آن تاثیر گذاشته، احتمال بروز خرابی و نیاز به حضور تکنسین را کاهش دهد. برای نکات زیر را رعایت کنید:

در مواقعی که موفق به عیب‌یابی دستگاهتان نشدید پیشنهاد ما : مرکز تخصصی تعمیرات، کاراباما امکان ثبت سفارش در 7 روز هفته (7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب)

می‌تواند خرابی میکروسوئیچ، پایین بودن فشار بار پکیج، سوختن شیر موتوری، وجود مشکل در سنسور مدار مصرفی، خرابی برد و … باشد. برای رفع مشکل و تعمیر اصولی دستگاه بهتر است پکیج و قطعات آن توسط تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

سوالات متداول

از مهم‌ترین مواردی که باعث ایجاد این مشکل می‌شود، عبارت‌اند از: پایین بودن فشار بار پکیج، خرابی فلوسوئیچ، معیوب شدن سنسور مدار مصرفی و پرشر سوئیچ هوا، خرابی برد کنترل و … .

اگر علت روشن نماندن پکیج در حالت تابستانه خرابی پرشر سوئیچ هوا باشد، باید برای تعمیر یا تعویض این قطعه اقدام کنید.

تست فلوسوئیچ پکیج با اتصال کوتاه سیم‌های متصل به آن قابل انجام است. به این طریق که سیم‌های فلوسوئیچ را به هم متصل کرده و پکیج را روی حالت مصرفی قرار دهید. اگر هیچ اتفاقی نیفتاد، یعنی فلومتر خراب شده است

ین ارور جهت نمایش بروز مشکل در ورودی آب به پکیج است.برای برطرف کردن آن ابتدا شیر آب را بررسی کنید و مطمئن شوید که باز است و در ادامه اگر مشکل برطرف نشد بررسی کنید که به وسیله رسوبات مسدود نشده باشد.و یا می‌تواند علت بروز این ارور خرابی سنسور ورودی آب باشد که باید آن سنسور را تعویض کنید.

این ارور مختص فشار آب است در صورت کم بودن فشار آب این ارور نمایش داده می‌شود.در زمانی که با این ارور مواجه شدید می‌توانید یک شیر آب کوچک که زیر پکیج قرار دارد را باز کنید و پس از اینکه فشار آب تنظیم شد آن را مجددا ببندید و تعمیر پکیج ایساتیس را به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

 

این کد خطا جهت نمایش تشکیل نشدن شعله می‌باشد.پس از مشاهده این کد خطا برای تعمیر پکیج ایساتیس ابتدا می‌توانید گاز ورودی پکیج را بررسی کنید و در مرحله بعد دکمه ریستارت پکیج را فشار دهید بعد از اینکه این کار را انجام دادید اگر پکیج به درستی کار نکرد می‌توانید از مرکز تخصصی فروشگاه نامدار کمک بگیرید.

این ارور برای نمایش خرابی سنسور ان تی سی گرمایشی می‌باشد.در صورت مشاهده این ارور در صفحه نمایش تنها راه حل تعمیر پکیج ایساتیس این است که آن را تعویض کنید.

این کد ارور جهت نمایش خرابی سنسور ان تی سی آب گرم مصرفی می‌باشد که باید تعویض شود.

در صورتی که با این کد خطا مواجه شدید باید بدانید که دستگاه روی حالت تابستانه است و آب را به درستی گرم نمی‌کند.

زمانی که با این ارور پکیج مواجه شدید باید بدانید که پرشر فن با مشکل روبه رو شده است و به درستی فعالیت نمی‌کند و همچنین می‌تواند مسدود شدن دود کش پکیج باشد.در صورتی که فن کار می‌کند و باز هم پکیج ایساتیس ارور می‌داد باید بدانید که مشکل از پرشر هوا است و باید آن را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.و اما در صورتی که فن کار نمی‌کرد باید بدانید که مشکل از برق دستگاه است، اگر برق دستگاه مشکل نداشت فن خراب شده است، باید آن را تعویض کنید.

در صورت مشاهده این ارور باید بدانید که دمای پکیج ایساتیس بسیار بالا رفته است و از حد معمول خارج شده است.در این حالت چند علت متفاوت وجود دارد که باید عیب یابی پکیج ایساتیس برای آن انجام شود.از مجموع علت‌های آن، خرابی ترموستات است که در صورتی اطمینان از خرابی آن می‌توانید آن را تعویض کنید.خرابی پمپ هم یکی از علت‌های بروز این ارور است که در عیب یابی پکیج ایساتیس باید متوجه آن شده باشید برای تعمیر پکیج ایساتیس در این حالت می‌توانید پمپ را به صورت کلی تعویض کنید.

زمانی که این کد خطا را مشاهده کردید بدانید که دلیل آن عدم ارتباط برد اصلی پکیج ایساتیس با صفحه نمایش پکیج می‌باشد که در این حالت باید ارتباط آن‌ها را با هم برقرار کنید در صورتی که در این کار تخصص ندارید بهتر است جهت تعمیر پکیج ایساتیس از نمایندگی‌های تعمیر پکیج ایساتیس کمک بگیرید.

در صورتی که با این کد خطا مواجه شدید متوجه شوید که محل جامپر S4 با مشکل رو به رو شده است و آن را باید تغییر دهید.

در صورتی که این کد خطا را مشاهده کردید بدانید که علت آن خرابی دیپ سوئیچ و یا جامپر پکیج است که باید تنظیم شوند و در محل مناسب خود نصب شوند

دکمه بازگشت به بالا