اقتصادی

آغاز طرح نظارتی رمضان و عیدانه در بازار گیلان/ برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از ۱۸ اسفند

ترندونی/گیلان مدیرکل صمت گیلان از آغاز طرح نظارتی ماه رمضان و عیدانه بازار گیلان خبر داد و گفت: این طرح از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

تیمور پورحیدری امروز، ۱۲ اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری نمایشگاه های بهاره خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه های بهاره عرضه مستقیم کالا از ۱۸ اسفندماه در اغلب شهرهای گیلان برپا می شود.

وی افزود: تامین و عرضه کالاهای اساسی و پرمصرف مردم به شکل گسترده و متنوع از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در روزهای پایان سال است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه تمامی کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه عرضه مستقیم با نرخ مصوب و با برچسب قیمت ویژه نمایشگاه با حضور بازرسان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی عرضه خواهد شد، گفت: همچنین طرح نظارتی ماه رمضان و عیدانه بازار گیلان آغاز می‌شود.

وی گفت: به طور کل طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عیدانه بازارهای گیلان از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت سراسری آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با جدیت تمام ادامه خواهد داشت. در این طرح بزرگ نظارتی نیز ادارات کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی در کنار شهرداری ها نقش آفرینی خواهند کرد.

آغاز طرح نظارتی رمضان و عیدانه در بازار گیلان/ برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از ۱۸ اسفندماه

وی عرضه کیف و کفش، پوشاک، گوشت و خواربار، آجیل و شیرینی و خرما با تنوع و کیفیت بالا را از ویژگی‌های نمایشگاه‌های بهاره عنوان کرد و یادآور شد: با برنامه ریزی انجام شده در سطح استان در اغلب شهرستان های دارای فضا و امکانات نمایشگاهی، نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با نازل ترین قیمت و با نرخ گذاری دقیق و مشخص برگزار می شود تا مردم به راحتی بتوانند مایحتاج اصلی خود در نوروز و ماه مبارک رمضان را تامین کنند.

مدیرکل صمت گیلان ضمن قدردانی از مشارکت اتاق اصناف و اتحادیه های مرتبط برای برگزاری مطلوب نمایشگاه های بهاره، تاکید کرد: به نحوی برنامه ریزی شود که علاوه بر نمایشگاه بهاره، جشنواره‌های فروش فوق العاده نیز با همکاری صاحبان صنوف مختلف برای رفاه حال مردم به شکل محسوس و ملموس و با تخفیفات ویژه اجرا شود.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا