اقتصادی

تکذیب تعطیلی جایگاه‌های عرضه نفت‌گاز در کشور

خبر تعطیلی برخی میادین نفت و گاز در کشور از شب گذشته اعلام شده است که این خبر توسط نماینده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کاملا تکذیب شد.

به گزارش ترندونی ، در حال حاضر 2800 ایستگاه تأمین نفت و گاز در کشور فعال هستند که همه آنها به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند. این شرکت گزارش خواهد داد.

به گفته وی ، همه پمپ بنزین های کشور مکلف به تأمین سوخت شبانه روزی هموطنان خود هستند و موارد احتمالی قطع سوخت در پمپ بنزین ها و بنزین ها احتمالاً موقتی بوده و مربوط به سوخت گیری و سوخت گیری بوده که در این صورت هموطنان می توانند به نزدیکترین ایستگاه مراجعه کنند. بازدید

نماینده یک شرکت ملی پخش روغن اظهار داشت: سهمیه سوخت ماهانه مورد نیاز رانندگان وسایل نقلیه سنگین براساس نتایج رانندگی و نظرسنجی و براساس اطلاعات دریافتی سازمان راهداری ماهانه بر روی کارت سوخت خودرو برای این گروه مالیات می گیرد. با توجه به اینکه برای جلوگیری از قاچاق کالا ، کارت رایگان تأمین روغن و گاز به ایستگاه های عرضه سوخت گاز به صورت محدود و فقط در مواقع اضطراری اعطا می شود ، لازم است هموطنان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه سنگین هنگام رسیدگی به کارت سوخت شخصی خود احتیاط کنند. .

در صورت بروز هرگونه مشکل و تخلف احتمالی ، شهروندان می توانند با تماس با شرکت ملی پخش تلفن از طریق شماره 09627 ، شکایتی را ثبت کرده ، ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا