استان ها

بهتر است سرمربی داخلی برای پرسپولیس انتخاب شود

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ترندونی، در خصوص تغییرات نیمکت پرسپولیس اظهار داشت: یحیی گل محمدی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید اما ظاهرا این اواخر خسته شده بود و چند بار هم عنوان کرده بود که نمی‌خواهد برگردد. تصمیم او قابل احترام است و امیدوارم موفق باشد. باشگاه هم باید مسیر جدیدش را با مربی و افکار جدید انتخاب کند.

وی افزود: بهتر بود این جدایی در پایان فصل اتفاق می‌افتاد، چون وقتی وسط فصل مربی به تیمی اضافه می‌شود آن تیم دچار چالش و شوک می‌شود که این شوک ممکن است مثبت باشد یا منفی، اما احتمال منفی بودنش بیشتر است چرا که مربی تا با تیم آشنا شود زمان زیادی از دست می‌رود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جانشین احتمالی گل محمدی گفت: مقاومت در برابر حضور گزینه داخلی روی نیمکت پرسپولیس زیاد است. باید کمی نگاه‌مان را تغییر دهیم و فکر نکنیم که سرمربی خارجی دو تا شاخ روی سرش دارد! به مربیان خارجی فرصت و اهمیت داده شده و آنها هم خودشان را نشان داده اند. به گل‌محمدی هم یک روزی یک نفر بها داده که امروز به این نقطه رسیده است. ما کسانی را داریم که بتوانیم روی آن‌ها سرمایه گذاری کنیم. نظر من با بقیه متفاوت است من می‌گویم چرا الان باید برویم چند میلیون دلار به یک مربی بدهیم؟ ما که زیرساخت‌هایمان مشکل دارد و یک زمین تمرین مناسب نداریم برای چه باید چنین هزینه‌ای کنیم؟ ما حتی استادیومی که در آن بازی می‌کنیم استیجاری است. در نهایت به نظرم اگر گزینه‌ پرسپولیس داخلی باشد بهتر است.

حلالی در واکنش به دایره محدود مربیان لیگ برتری گفت: با این مساله موافقم مربیان لیگ برتری به یک دایره محدود هستند که در تیم‌ها می‌چرخند و دلیل عدم رشد فوتبال‌مان هم همین است. باید به بقیه افراد هم اجازه ورود بدهیم. اینکه بیشتر سرمربیان لیگ برتری قبلا بازیکن استقلال بوده اند هم مشکلی ندارد حتما توانمندی بیشتری داشته اند.

وی در رابطه با ساخت استادیوم اختصاصی استقلال گفت: از شنیدن این خبر خوشحال شدم. اگر استقلال  صاحب استادیوم شود تیم‌های دیگر هم با تقلید از آنها می‌روند و صاحب زمین می‌شوند. هر چه امکانات ما بیشتر شود شاهد پیشرفت بیشتری خواهیم بود. امیدوارم پرسپولیس هم این روند را طی کند و این کار را انجام دهد. این دو تیم، چون طرفداران زیادی دارند بسیاری از هولدینگ‌ها حاضرند این کار را برای آن‌ها انجام دهند.

حلالی در پایان در خصوص تقویت پرسپولیس در نیم فصل خاطر نشان کرد: پرسپولیس برای نیم فصل به دو مهاجم نیاز دارد. ما در بخش دفاع راست و چپ کلاسیک هم ضعف داریم و شدیدا به این نفرات نیاز داریم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا