استان هاکسب و کار ایرانی برتر

معرفی پارک های آبی کیش

از گذشته های بسیار دور، بشر از آب جهت درمان استفاده می کرده است. آب نقش موثری در ایجاد آرامش، رفع خستگی و بهبودی بعضی از بیماری ها دارد. حرکت در آب باعث می شود تا حجم تنفسی ریه بالا رفته و از تجمع خلط و ترشحات در ریه و از ایجاد عفونت ها جلوگیری کند. امروزه وجود مراکز تفریحی آبی و آب درمانی ها، این امکان را برای مردم فراهم می آورد تا با بهره مندی از این عنصر بتوانند سطح سلامت خود را ارتقا دهند.

تفریحات آبی که امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته اند، با ایجاد فضاهای مختلف، فضاهای ورزشی و حرکتی در آب، نقش مهمی را در بهبود شرایط روحی و روانی افراد جامعه ایفا می کنند، چرا که حرکت در آب و جنب و جوش در آن، فواید بسیاری مانند جلوگیری از تحلیل رفتن عضلات، کاهش درد، کاهش اسپاسم، ایجاد روحیه نشاط و شادابی، تقویت عضلات، ارتقا بهداشت پوست و … دارد.

پارک های آبی کیش

جزیره کیش از آن دسته مناطقی است که تفریحات آبی بسیاری در آن وجود دارد. عده ای از گردشگران که سفر به این منطقه را انتخاب می کنند، خوب است بدانند که استفاده از تفریحات آبی جزیره در کنار سایر تفریحات می تواند نقش مهمتری را در ایجاد آرامش برای آن ها در طول سفرشان داشته باشد. در این مطلب از سعی داریم تا برخی از پارک های معروف آبی کیش را به گردشگران معرفی نماییم.

جزیره کیش، دارای تفریحات فراوان و منحصر به فردی است. تفریحات بسیار جذابی که می تواند برای گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند، هیجان انگیز و لذت بخش باشد و لحظه های خوب و به یاد ماندنی را در ذهن آن ها ایجاد نماید. یکی از تفریحات پرطرفداری که وجود دارد، تفریحات آبی در این جزیره است. سایت های بسیاری برای انجام تفریح های آبی در وجود دارد، یکی از آن ها پارک آبی بادی مارینا کیش است. پارک آبی مارینا متعلق به هتل مارینا پارک بوده و امکان انجام این تفریحات را برای گردشگرانی که هتل مارینا را برای اقامت انتخاب می کنند، فراهم می آورد.

 پارک بادی کیش 

تنها پارک بادی شناور روی دریا در ایران محسوب می شود. این پارک که یکی از تفریحات دریایی جزیره کیش به شمار می رود بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش، به خصوص کسانی که به دنبال تجربه هیجان های جدید هستند، قرار گرفته است. گردشگران تور کیش به راحتی می توانند این ورزش را بر روی آب های نیلگون خلیج فارس انجام دهند. در پارک بادی یا ویبیت پارک، شما در حفط تعادل، چابکی توسط موانع، انعطاف پذیری و بخش های دیگر که بسیار هیجان انگیز هستند، به چالش کشیده می شوید.

در این مجموعه تمامی تجهیزات بادی که بر روی آب شناور هستند دارای بالاترین استاندارهای اروپایی بوده و بسیار امن و بی خطر می باشند. به طوری که تمامی سنین می توانند از این تفریح بهره مند شوند. پارک آبی بادی کیش می تواند یک روز بسیار به یاد ماندنی را برای گردشگران تور کیش فراهم آورد. البته لازم به ذکر است که این تفریح ویژه آقایان ( دختر بچه ها تا 11 سال) می باشد و هزینه آن به ازای هر نفر 40 هزارتومان می باشد. در این مجموعه بهترین وسایل بازی و ورزشی مکین برای تفریح مهمانان جزیره در نظر گرفته شده است.

مدت زمان استفاده از این تفریح 60 دقیقه می باشد و علاقه مندان می توانند از ساعت 10 صبح الی 18 به این مجموعه مراجعه کنند. در حین تفریح گردشگران، کلاه ایمنی و جلیقه نجات به آن ها داده می شود. البته در تمامی مراحل ناجیان مجرب و پرسنل نیز در حال کنترل در این مجموعه هستند و جای نگرانی وجود ندارد. یکی دیگر از پارک های آبی در کیش، پارک آبی اوشن است که با دارا بودن امکانات و تجهیزات بسیار مهم، در زمینی به مساحت 5 هکتار ساخته شده است. این پارک در واقع یکی از مهیج ترین و جذاب ترین پارک های آبی ایران است. اوشن پارک کیش در جاده جهان بنا شده است.

این پارک در واقع بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی شده است. در پارک آبی اوشن، جمعا 13 راید، 4 استخر شنا و یک اسپا برای تفریح و گردش مهمانان جزیره فراهم شده است. یکی از ویژگی های خوب پارک آبی اوشن، امکان استفاده بانوان از این پارک آبی در روزهای خاصی می باشد. در این پارک آبی یکی از بلندترین راید ها به نام راید پیچالوپ است که دارای 24 متر ارتفاع است.

داستان تم پارک آبی اوشن 

بر اساس ماجرای گروهی از دزدان دریایی است که به جزیره حمله می کنند. دزدان دریایی به رهبری فردی به نام کاپیتان سایان برای دست یافتن به قرص خورشید و حکمرانی بر دریا به قلعه خورشید حمله کرده و آن را تصرف می کنند. سه بردارد به نام های پولاد، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستند تصمی می گیرند تا با دزدان دریایی مبارزه کرده و قلعه را پس بگیرند. در پارک آبی اوشن، 13 راید مختلف وجود دارد این راید ها عبارتند از پیچالوپ، آدرنالین، رالی راید، آناکوندا، دینگل، گرداب، مارپیچ، چالاب، راشین ریور، برکو،سونامی، موجاب، که همگی بسیار مهیج بوده و مناسب سنین مختلفی است. همچنین در این مجموعه چهار استخر به نام های آبان، آبتین، رابو و استخر دینگو وجود دارد.

از سایر امکانات این مجموعه می توان سالن اسپا، سالن ماساژ دو رستوران، 4 دکه نوشابه فروشی اشاره کرد. در هنگام ورود به این پارک، به مهمانان یک مچ بند مغناطیسی داده می شود که به راحتی می توانند با آن مواد غذایی و آشامیدنی خریداری کنند و دیگر نیاز نیست تا کیف پول با خودشان حمل نمایند. این مچ بند ها در ابتدا شارژ می شوند و سپس باقی مانده مبالغ در اخر به مهمانان بازگردانده می شود. در سفر به کیش حتما سعی کنید که سری به تفریحات آبی این جزیره بزنید و از بازی ها و امکانات هیجان انگیز آن ها استفاده نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا