ورزش و تندرستی

عکس| شماره یک نساجی به رحمتی رسید

نساجی مازندران به‌عنوان دومی تیم لیگ برتر تمرینات پیش‌فصل خود را از روز شنبه این هفته در قائم‌شهر آغاز کرد که در نخستین مرحله آماده‌سازی تقریبا تمام خریدهای خود را در اختیار داشت و بازیکنان جدید این تیم در کنار نفرات مدنظر سید مهدی رحمتی از سال گذشته به تمرین و بازی دوستانه پرداختند، اما در این بین علی رحمتی، پسر سرمربی نساجی نیز در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

علی رحمتی که مثل پدرش سید مهدی وارد حرفه دروازه‌بانی شده و پس از فعالیت در رده‌های پایه فوتبال ایران، طی یک سال اخیر با مهاجرت خانواده به امارات همچنان به این ورزش و حرفه ادامه می‌دهد و در یکی از تیم‌های دسته دومی جوانان این کشور مشغول به بازی است، این هفته در تمرینات نساجی حضور یافت.

پسر مهدی رحمتی که کار سختی برای رسیدن به تیم‌ها و عناوین پدرش در فوتبال ایران و تیم ملی دارد، با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ جوانان امارات که فصل اخیر را در آنجا سپری کرد، به ایران آمده و این روزها در کنار دیگر بازیکنان نساجی مازندران مشغول به انجام تمرین است تا شرایط بدنی مطلوبی به دست بیاورد.

علی رحمتی که چندی پیش با انتشار ویدئوی مهار دو پنالتی‌اش در رده‌های پایه فوتبال امارات مورد توجه ویژه در فضای مجازی قرار گرفته بود، در روزهای گذشته زیر نظر اشکان نامداری و در کنار گلرهای نساجی مشغول به تمرین شده و دیروز هم در دیدار تدارکاتی مقابل تیم منتخب آکادمی این باشگاه روی نیمکت در کنار پدرش نشسته بود.

عکس| شماره یک نساجی به رحمتی رسید

258258

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا