ورزش و تندرستی

پرسپولیس – نساجی، تقابل شکست ناپذیران/ سایه نکونام از سر ویسی برداشته می‌شود؟

پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر در دیداری دشوار به مصاف تساجی می رود و باید تا 5 بازی قبل از بازی سه امتیازی شود.

به گزارش ترندونی، هفته دوم لیگ برتر امروز (چهارشنبه) با برگزاری دو دیدار به پایان می رسد که رقابت های این هفته به پایان می رسد. پرسپولیس در یکی از دو مسابقه در ورزشگاه آزادی نساجی تولید می کند و فولاد در اراک آلومینیوم تولید می کند.

آلومینیوم اراک – فولاد / ساعت 18.

بازگشت عبدالله ویسی به فولاد هنوز برای هیچ کدام مساعد نبود و لیگ برتر با شکست سنگین خانگی 3 بر یک آغاز شد. ویسی از سوی دیگر می خواهد از زیر سایه سنگین نکونام رهایی یابد و به همین دلیل باید مقابل آلومینیوم اراک به نتیجه برسد. برگ برنده ویسو برای آن تیم دست نخورده فولاد است که بازیکنان کلیدی آن ابقا شدند و با کمترین تغییر وارد لیگ بیست و یکم شدند.

با بازگشت خطیبی، آلومینیوم امیدوار است نتایج نیمه اول سال گذشته را کسب کند و در بین بازیکنان برتر جدول رده بندی قرار بگیرد. اراکیس ها به دلیل محرومیت از بازی با فولاد هوشمند و حسینی محروم خواهند شد زیرا این دو بازیکن در هفته اول لیگ برتر برای تیم ملی آلومینیوم امید به میدان رفتند.

تیم داوری: میثم حیدری – قهرمان نجفی – بهمن عبداللهی – وحید زمانی
سرپرست: علی خسروی

پرسپولیس – نساجی / ساعت 18.

شاگردان یحیی گل محمدی با وجود سقوط تلخ از لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر را فوق العاده قدرتمند آغاز کردند و در خانه بدون از دست دادن طلسم فولاد شکست خوردند و با نتیجه 3 بر یک این تیم را شکست دادند. با این حال پرسپولیس در هفته دوم پیش از نساجی کار سختی را پیش رو دارد اما اگر می خواهد با سپاهان، استقلال و گل گهر همگام شود باید در این دیدارهای خانگی پیروز شود.

نساجی از بازگشت به لیگ برتر مقابل پرسپولیس موفق به پیروزی نشد و 3 شکست و 3 تساوی مرهون تقابل آنها با سرخپوشان تهرانی بود. با این حال نساجی ها در 5 بازی اخیر خود در جاده ها شکست نخورده اند که نشان از سخت کوشی پرسپولیس مقابل این تیم قائمشهری دارد. به گفته ساکتو الهامی، سرمربی نساجی فردا بین تیم های فیزیکی و پرفشار دیدار می کند. نساجی در بازی اول با یک گل از سد فجر سپاسی گذشت.

تیم داوری: امیر عرب براقی – محمد جواد مداح – امیرمحمد داوودزاده – حسین زمانی
مجری: هدایت ممبینی

همچنین نتایج دیدارهای هفته دوم لیگ برتر به شرح زیر است:

یکشنبه 2 نوامبر

نفت مسجد سلیمان صفر – سپاهان 3

مس رفسنجان – پدیده / لغو شد

دوشنبه 3 نوامبر

فجر سپاسی صفر – گل گهراس سیرجان یک

فن صفر – پیکان 2

تراکتور 3- صنعت نفت صفر

فولاد صفر – استقلال 2

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا