ورزش و تندرستی

نکونام: ۳ هفته پیاپی است که از داوری متضرر می‌شویم

به گزارش یک خبرگزاری ترندونی؛ جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نساجی گفت: “در مورد بازی باید بگویم که می دانستیم با یک تیم سخت کوش بازی می کنیم.” به تیم نساجی تبریک می گویم زیرا آنها بسیار سخت کوش و زحمت کش هستند. بسیار دشوار است که به تیم هایی برسید که به صورت زنده بازی می کنند و باید مراقب باشید که اشتباه نکنید و موقعیت ها را به گل تبدیل کنید.

وی ادامه داد: “ما می دانستیم که نساجی مستقیم بازی می کند و با محافظ لبه خود توپ را جلو می برد. در نیمه اول موفق به گلزنی شدیم اما در این نیمه به دلیل سبک بازی نساجی ، بازی بیشتر در هوا و با درگیری بود. در نیمه دوم دو بار توپ را شلیک کردیم و در ابتدای این نیمه بسیار متمرکز کار کردیم و عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما بعد مانند نیمه اول بازی در هوا ادامه یافت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد اظهار داشت: در دقیقه 75 ما 100٪ جریمه شدیم اما داور اشتباه کرد و این مجازات را برای ما پرداخت نکرد. اگر این پنالتی اعمال می شد ، بازی طور دیگری ادامه می یافت. سپس کار با تیم 10 نفره ما سخت شد و حریف افراد بلند قامت خود را وارد بازی کرد ، اما ما برای چنین شرایطی آماده نبودیم. البته در آن دقایق توانستیم از خود دفاع کنیم.

نکونام با اشاره به نمایش پارچه گفت: نساجی تیم پر جنب و جوش و سرزنده ای است ، بنابراین من به هواداران و رهبران این باشگاه تبریک می گویم. تیم ما در ضد حمله ها کاملاً کنترل این تیم را در دست داشت.

وی همچنین به داوران لیگ اشاره کرد: “برای سه هفته متوالی ، ما از داوری رنج می بریم. در بازی با سایپا مجازات 100 درصدی دریافت نکردیم. علاوه بر این ، در یک بازی قبلی با نفت مسجد سلیمان در آن منطقه و در یک موقعیت عجیب ، هدف سالم ما به اشتباه رد شد و امروز باید جریمه می شدیم. سه حزب و سه اشتباه ناخواسته قضات ، امور ما را پیچیده کرد. بدون شک آنها سخت کار می کنند اما این تنها کافی نیست. سه هفته متوالی تیم ما سه اشتباه بزرگ را متحمل شد. امیدوارم در بازی های آینده این اتفاق نیفتد و ما بتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم.

وی گفت: “درست است که من در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی اعلام کردم که همه بازیکنان را در اختیار دارم ، اما اینطور نیست.” ما صابر هاردانی و موسوی کولیبالی را برای این بازی در اختیار نداشتیم و ایوباس والی هنوز به همه شرایط بازی نرسیده است. امیدوارم برای بازی بعدی همه بازیکنان را داشته باشیم.

نکونام در مورد حضور پاتوسی از ابتدای بازی گفت: “متأسفانه ، یک آسیب دیدگی غیر عمد باعث شد پاتوسی برای چند هفته وارد جوخه نشود ، اما امروز درد پا به حداقل رسیده و وضعیت او بهتر شده است.” در بازی های اخیر ، او به دلیل آسیب دیدگی مچ پا از نظر مچ پا ، در ترکیب اصلی نبود و مانع خم شدن خوب وی شد. اگر او آماده باشد ، یکی از بهترین خارجی های فوتبال ایران است و می تواند کمک بزرگی به تیم ما کند.

وی در مورد اخراج محمدو میری در این بازی گفت: کارت زرد دوم برای این بازیکن کاملا درست بود. فکر نمی کنم اتفاق خاصی روی کارتها افتاده باشد و تنها اشتباه موثر زاهدی-فردو یک نقشه خوب بود.

255 252

دکمه بازگشت به بالا