ورزش و تندرستی

واکنش تند مازیار زارع به داوری بازی با پرسپولیس

طبق یک پیام روشن، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دهم لیگ برتر ایران با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرسپولیس شد. مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از پایان بازی گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت داشتند و هر تیمی که از موقعیت ها استفاده می کرد برنده شد. در نیمه اول به حریف فرصت ندادیم و در نیمه دوم هم آنها و هم ما فرصت داشتیم.

وی افزود: گاهی اوقات داوران باعث ایجاد اختلاف در بازی می شوند. قضات باید یک کلاس توجیهی برای یادگیری رفتار خود داشته باشند. من تا آن صحنه که در محوطه جریمه اتفاق افتاد اصلا اعتراضی نکردم اما بازیکنم روی نیمکت با یکی از هم تیمی هایم صحبت کرد و داور به او کارت زرد داد. او اصلا بلد نبود بازی را کنترل کند. داوران فقط به بازیکنان نیمکت نشین کارت می دهند. حتی روی صحنه هم اعتراضی نکردم اما در پایان مسابقه داور جنجال به پا کرد. یکی باید یقه داور را بگیرد. حالا به قاضی یک هفته مرخصی می دهند و دوباره همین روند ادامه دارد. باید پرسید آیا این داور برای این بازی مناسب بود؟

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: پرسپولیس سرآمد است و ما در انتهای جدول هستیم، پرسپولیس برای ماندن در بالای جدول باید برد و برای دوری از انتهای جدول باید برد اما چرا آنها این داور را برای ما انتخاب می کنند؟” این داور نمی داند هر تیم چند بازیکن باید بازی کند. این داوران هستند که مربیان را دیوانه می کنند. حالا من محروم می شوم اما داور به کارش ادامه می دهد. قاضی چهارم با اینکه شاهد بود، حرفی نزد. میدونی چرا؟ چون ما تیم ضعیفی هستیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات پایان بازی و اینکه به داور گفت “همه چیز را می داند” نیز گفت: داستان ادامه دارد.

زارع ادامه داد: خوب است که من را ببرند، اما مقصر کیست؟ بازیکن من روی نیمکت با یکی از هم تیمی هایم صحبت می کرد اما داور به او کارت زرد داد، انتظار داری عصبانی نشوم؟ داوران تیم ها را عصبی می کنند و نمی دانند چگونه با خود رفتار کنند. او باید کارت را به من بدهد زیرا دوربین آن را نشان می دهد. من را ممنوع کنید، من در خانه می نشینم. آقای تاژو از مربیان حمایت نکردید اما پشت داور پنهان شده اید. آقای تاجاو من به چشم شما نگاه می کنم و به شما می گویم که باید از داور حمایت کنید چون بازی به صورت زنده پخش شد.

دکمه بازگشت به بالا