ورزش و تندرستی

واکنش باشگاه پرسپولیس به رای کمیته استیناف AFC

آفتاب‌‌نیوز:

علی رغم درخواست رهبران حقوقی عربستان سعودی مبنی بر ادامه شکایت النصر از پرسپولیس ، حکم نهایی به نفع باشگاه پرسپولیس ایران صادر شده است که مطمئناً در تاریخ 20 دسامبر بازی خواهد کرد. در فینال برابر قهرمان آسیای شرقی.

این موفقیت بزرگ با مدیریت دقیق باشگاه در سکوت و آرامش حاصل شد و سلامت ، بهداشت حرفه ای و حرفه ای بودن باشگاه آنلاین را تأیید کرد.

این باشگاه از تمام ابزار قانونی و انرژی خود برای رسیدن به این هدف استفاده كرد و علی رغم اینكه همه یقین داشتند پرسپولیس وارد جنگی تمام عیار و البته ناجوانمردانه شده است ، كاملاً موفق شد. این پیروزی جنبه های مختلفی دارد. بازیکنان و کادر فنی زمین سخت جنگیدند و فینالیست شدند.

سپس نوبت باشگاه رسید تا درگیر جنگ شود و در نبرد دوم شرکت کند. بحث و جدال زیادی وجود داشته است که برخی افراد سعی کرده اند تمام نیرو های خود را در توطئه های شیطنت آمیز داخلی و خارجی به هدر دهند ، اما مدیریت با حمایت هواداران و بهترین تیم حقوقی توانست رای نهایی این رویداد مهم را بدست آورد.

تصمیم کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در اعتراض باشگاه النصر عربستان سعودی به تصمیم کمیته انضباطی AFC در سال 2020 16 نوامبر توسط نمایندگان قطر ، ویتنام و مالزی توسط اعضای آن پذیرفته شد. محتوای تصمیم کمیته استیناف AFC به شرح زیر منتشر شده و به باشگاه اعلام شده است:

الف) کل درخواست تجدیدنظر باشگاه النصر عربستان سعودی علیه این تصمیم رد می شود.

دو) تصمیم کمیته اخلاق و انضباط تصویب می شود.

سه) طبق مواد 117 تا 4 قانون ، باشگاه النصر عربستان سعودی موظف به پرداخت هزار دلار هزینه تجدیدنظر است.

منبع: سایت پرسپولیس

دکمه بازگشت به بالا