ورزش و تندرستی

یام احساسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس

پاساک شفافو ، جعفراس سمیعی مدیر کل سالن ورزش تخت جمشید وی در اعلامیه از حمایت کامل هواداران پرسپولیس تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام جعفرو سمیعی: “به شما هواداران عزیز تبریک می گویم که در هیچ روز از روزهای حضورم در ترکیب پرسپولیس با سرخپوشان حمایت نکردید. ما به شما افتخار می کنیم. این انرژی شما بود که پرسپولیس را به فینال رساند و به مرحله نهایی صعود کرد. لیگ برتر. “” کرد.

این انرژی مانند یک رودخانه خروشان می تواند هر مانعی را بین یک تیم و یک باشگاه از بین ببرد. همدلی و اتحادی که در پیرامون تخت جمشید با شما شکل گرفت مثال زدنی است و می تواند یک طرح و الگوی جامع برای حمایت از باشگاه فوتبال این کشور باشد. درود بر شما که به بدنه پرسپولیس عشق و جلوه داده اید. در این مدت سعی کردیم صلح را در تخت جمشید به وجود آوریم و این آرامش را حفظ کنیم تا کمی از حمایت شما به هدر نرود.

در عین حال ، انرژی مطلق تولید شده قرمزپوش ترین تیم آسیایی را به موفقیت های بیشتری رسانده است. بدون این حمایت ، ممکن است پرونده شکایات خارجی و داخلی هرگز حل و فصل نشود و امروز در پشت پنجره های بسته ، تلاش سایر باشگاه های بازار انتقالی را مشاهده می کنیم. شما نیروی محرک تیمی بود که در زمین می جنگید و ما مشکلات را در دفتر باشگاه حل کردیم. البته ، این مبارزه ادامه دارد؛ بنابراین ما با هم کار می کنیم تا جوایز بیشتری کسب کنیم. راز موفقیت ما را فراموش نکنید. – حمایت از پرسپولیس لحظه ای متوقف نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا