حوادث و رویدادها

ماینرهای قاچاق آتش به پا کردند

ترندونی/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از کشف ۷ دستگاه ماینر قاچاق در غرب شهرستان توسط نیروهای کلانتری ۱۱ خبر داد.

سرهنگ عباس عرب ۲۳ شهریور در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره آتش سوزی در شهرک غرب سمنان تیمی از کارشناسان دایره عملیات کلانتری ۱۱ شهدا با توجه به حساسیت موضوع در محل حاضر شدند و پس از اطفاء حریق توسط کارکنان آتش نشانی ، علت آتش سوزی نوسانات برق غیر عمد عنوان شد.

 فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان ادامه داد: با حضور مالک در محل و اظهارات متناقض وی و بی تفاوت بودن نسبت به اتفاق رخ داده ماموران کلانتری مشکوک شده و محل را با دقت بیشتر همراه با آتش نشانان بررسی کردند که مشخص شد مالک در زیر زمین منزل به صورت مخفیانه از تعداد ۷ دستگاه ماینر غیر مجاز و قاچاق استخراج رمز ارز داشته و استفاده زیاد از برق سبب آتش سوزی شده بود. 

سرهنگ عرب با اشاره به اینکه دستگاه های کشف شده ضبط و تحویل پلیس امنیت اقتصادی استان و مالک منزل به علت استخراج غیر مجاز رمز ارز بازداشت و به مرجع قضایی معرفی شد ، بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا