عمومیکسب و کار ایرانی برتر

قیمت انواع سایبان چهارپایه استند

از سایبان‌های برقی جهت محافظت از شرایط آب‌وهوایی و یا تزئینات و تبلیغات استفاده می‌کنند. سایبان برقی انواع مدل و طرح‌های مختلفی دارد که متناسب با نیاز، افراد می‌توانند در مکان‌های متفاوت از کاربردها و مزایای این سایبان‌ها بهره‌مند شوند.جنس‌هایی از جمله برزنتی و پی‌وی‌سی «PVC» که در ساخت سایبان‌های برقی استفاده می‌کنند، مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی از خود نشان می‌دهند. همچنین یراق آلات استفاده شده در انواع سایبان برقی بسیار محکم و باکیفیت هستند.

جنس سایبان‌های برقی عموماً از آلومینیوم است به همین سبب وزن زیادی به ساختمان اضافه نمی‌کنند. این سایبان‌ها قابلیت تنظیم شیب از 0 الی 45 درجه را دارند و از فاصله 30 متری نیز با استفاده از ریموت باز و بسته می‌شوند.

سایبان برقی از وسایل کاربردی برای مغازه‌ها، ویلاها، خانه‌ها، پارکینگ اتومبیل‌ها و غیره می‌باشد. این وسیله نوع جدیدی از سایبان است که با موتور و توسط نیروی برق باز و بسته میشود. قیمت سایبان برقی خیلی اقتصادی و منطقی است و به همین دلیل امروزه بشدت برای در ساخت فضاهایی با معماری لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت سایبان برقی

قسمتهای مختلف تاثیر گذار در قیمت سایبان برقی عبارتند از :
1-مساحت سایبان [مترمربع] – شامل بازوها و محور و سازه فلزی با پارچه 450 گرمی PVC کره ای
2- قیمت موتور تیوبلار و مدار و ریموت [عدد]
3- مساحت آویز سایبان [مترمربع]
4- اجرت نصب

قیمت سایبان [مترمربع]: 780/000 تومان
قیمت موتور و برد کنترل و 2 عدد ریموت [عدد]: 3/500/000 تومان
قیمت آویز [مترمربع]: 280/000 تومان

چتر و سایبان از چه جنسی ساخته می شود؟

مهم ترین خصوصیت چتر وجود پارچه چادر و میله است. هر کدام از این اجزا از جنس های مختلفی ساخته می شوند. پارچه به کار رفته در سایبان می تواند از پارچه برزنتی یا پارچه خلبانی باشد. پارچه برزنتی ممکن است از نوع پی وی سی یا نخی باشند. این مدل پارچه سایبان چتری مخصوصاً نوع pvc آن ضد آب هستند. پارچه برزنتی مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارند و به همین دلیل به مرور زمان تغییر رنگ نخواهند داد. تنوع رنگی این پارچه نیز بالاست. پارچه خلبانی لطیف تر از برزنت است و حالت پلاستیکی و خشک را ندارد.

میله ای که در وسط چتر قرار می گیرد از پلیمر،استیل ضد زنگ، آهن، فلز و سایر موارد مشابه ساخته می شود. در قسمت انتهایی میله یک پایه پلاستیکی وجود دارد که به حفظ تعادل سایبان کمک می کند.  بعضی مواقع پایه سایبان چتری امکان تغییر ارتفاع دارد. ارتفاع چتر با قد افراد قابل تنظیم است. اگر پایه از جنس پلیمر باشد مکان ذخیره آب داخل لوله فراهم است و بدین نحو سایه بان سنگین تر می شود و محکم سرجای خود می ایستد. بعضی از مدل های چتر و سایبان متحرک هستند و زیر پایه ها چند چرخ ژله ای تعبیه می شود.

قیمت چتر سایبان باغی

یکی از پرطرفدارترین محل هایی که از چتر و سایبان برقی بهره می گیرند در باغ هاست. چتر و سایبان باغی محیط باصفایی ایجاد می کند. زیر سایبان ها دمای کمتری از محیط اطراف دارند و از باد و باران و نفوذ نور خورشید نیز جلوگیری می کنند. خرید اینترنتی چتر سایبان باغی در چندسو فراهم شده است. می توانید برای دریافت قیمت از صفحه مربوط به محصول اقدام کنید.

قیمت سایبان دستی – هندلی

سایبان دستی دقیقاً مشابه سایبان برقی محاسبه می شود با این تفاوت که موتور حذف و بجای آن گیربکس دستی و هندل باید در نظر گرفته شود. البته این محاسبات قیمت تقریبی است و بیشتر برای آشنایی شما می باشد و برای دریافت قیمت دقیق بهتر است با بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

قیمت هندل و گیربکس دستی [عدد]: 250/000 تومان

مثال بالا را بصورت سایبان دستی – هندلی محاسبه می نماییم:

شرح تعداد قیمت کل
مساحت سایبان 18 14/040/000
گیربکس و هندل 1 250/000
مساحت آویز 1.8 504/000
اجرت نصب 1 2/000/000
جمع کل [تومان] 16/794/000

نکات:

  1. متراژ کمتر از 7.5مترمربع همان 7.5مترمربع محاسبه می گردد
  2. بازشوی مفید زیر 2.5 متر همان 2.5 متر محاسبه می گردد.

منظور از سایبان برقی حیاط چیست؟

تا کنون اغلب سایبان‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گرفت دستی بودند و هر بار برای باز و بسته کردن آنها می‌بایست وقت زیادی را تلف کرد. اما پیشرفت تکنولوژی با ارائه سایبان برقی کار همه را راحت‌تر کرد و اکنون می‌توان با کمک یک ریموت حتی زاویه بازوهای سایبان را تنظیم کرد. سایبان برقی حیاط نوعی از سایبان است که در حیاط منازل کاربرد داشته و از نظر طراحی، کارایی و عملکرد متناسب با نیاز منازل است.
برخی از انواع سایبان برقی از نوع اتوماتیک هستند و با توجه به شدت و زاویه تابش نور تنظیم می‌شوند. برخی دیگر با استفاده از ریموت یا دکمه‌های متصل به سایبان تنظیم می‌شوند. در هر صورت باز و بسته شدن راحت سایبان‌های بری راحتی و البته کاربردهای بیشتری را به این محصولات افزوده است.

انواع سایبان برقی حیاط

همانطور که گفتیم سایبان برقی حیاط امکان استفاده از حیاط را در تمام فصول ایجاد می‌کند و یک فضای دلنشین را در منزل ایجاد می‌کند. سایبان‌های برقی علاوه بر مدل‌های مختلفی که عرضه می کنند، دو نوع متداول دارند:

سایبان برقی حیاط ثابت

این نوع از سایبان برقی بر روی قالب‌هایی نصب می‌شوند که امکان جابجایی و انتقال ندارند و جوش داده شده‌اند. این سایبان‌ها به صورت دائمی در جای خود ثابت هستند و تنها بازوهای آنها قابلیت باز و بسته شدن دارند.

سایبان برقی حیاط متحرک

این نوع از سایبان برقی وزن کمتری دارد و به دلیل قابلیت انتقال و تحرک خود کاربردهای بیشتری دارد؛ به طوری که می‌توان آن را در نقاط مختلف حیاط جابجا کرد و استفاده‌های بیشتری داشت.
همچنین سایبان برقی حیاط مدل‌های مختلفی مثل تاشو، کشویی، مدرن چتری و … دارد که طراحی و نوع حرکت بازوهای آنها متفاوت است.

مزایای سایبان برقی حیاط

مهم‌ترین مزایای استفاده از سایبان برقی حیاط شامل:

  • سایبان برقی حیاط از نظر ابعاد انعطاف پذیر است و شما می‌توانید متناسب با ابعاد قسمتی از حیاط که قصد دارید از آن استفاده کنید، سایبان را سفارش می‌دهید.
  •  این سایبان‌ها با استفاده از ریموت به راحتی باز و بسته می‌شوند و نیازی به سختی خاصی برای استفاده از آنها نیست.
  •  سایبان برقی حیاط می‌تواند زیبایی خاصی به حیاط شما بخشیده و در آن تنوع قابل توجهی ایجاد کند.
  •  این سایبان‌ها به راحتی نصب شده و نیازی به جوشکاری یا چالش خاصی ندارند.
  •  قیمت سایبان برقی حیاط نسبت به کارایی و کاربردهای آن بسیار به صرفه است.
  •  سایبان‌های برقی ضد آب بوده و در طول زمان در اثر باد و باران خراب نمی‌شوند.
  •  با استفاده از سایبان برقی حیاط می‌توان حتی در حین بارش برف نیز از حیاط و فضای شگفت انگیز آن استفاده کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا