ورزش و تندرستی

استادان بسیجی طلایه‌دار تولید قدرت اجتماعی برای «جهاد تبیین»

به گزارش خبرنگار گروه خبرگزاری آنا از بیرجند، سید حسن هاشمی از طریق شهید «دکتر. در مراسم بزرگداشت شهید چمران در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند از نقش موثر اساتید بسیجی در بصیرت افزایی و دفع حوادث تقدیر شد. هجمه های استکبار جهانی کمک شایانی به پیشرفت علمی کشور دارند و مروج تفکر ناب انقلابی در مراکز آموزش عالی هستند.

وی افزود: لهجه ها و بیانات رهبر معظم انقلاب بهترین الگو و تدبیر برای اساتید بسیجی است. بسیج متشکل از نیروهای فداکار و فداکار است و این مجموعه پویا، مخلص و فداکار یادگار امام خمینی (ره) و عامل بسیار قوی در تحکیم وحدت، اقتدار و امنیت ملی است. این نیروی قوی و مردمی نقش مهمی در ظرفیت سازی و شکوفایی ملی دارد. مقام معظم رهبری در بیانیه بسیار مهم گام دوم انقلاب اسلامی، دیدگاه بسیار روشن و امیدبخشی را ارائه کردند. لذا اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در تبیین موضوع بسیار مهم جهاد و تبیین اهداف غایی این بیانیه و اجرای اهداف سند تحول و صلاحیت دانشگاه نقش مؤثری ایفا می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: شهید چمران عالمی وفادار و انقلابی، مخلص، فداکار و متعهد در خدمت به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. لذا ترویج تفکر انقلابی و تقویت روحیه بسیجی ضروری است.

اساتید بسیجی در تولید قدرت اجتماعی پیشگام هستند

معاون اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی نیز گفت: اساتید بسیجی رسالت مهمی در دانشگاه و جامعه دارند. اساتید بسیجی در ایجاد نیروی اجتماعی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبیین جهاد پیشگام هستند.

اساتید برجسته بسیجی تولید کننده توان اجتماعی برای «جهاد تبیینی»

حجت الاسلام محمد حاجی زاده افزود: اساتید بسیجی می توانند در ارتقای نخبگان فداکار و انقلابی که به تبیین مناسب مشکلات و تقویت اقدام موثر برای مقابله با چالش های جامعه بسیار موثر باشند. بیانات فرمانده معظم انقلاب در جمع اساتید بسیجی: اخبار علمی و توسعه جهاد و علم و سایر مناصب. این هم یکی از مقاطع فوق لیسانس است و شما بسیان می توانید در همه این زمینه ها پیشگام باشید». اهمیت بسیج معلمان را بیان می کند.

وی گفت: دانشگاه محل اساتید متفکر و فداکار و بسیج شریان توسعه اندیشه ها و راهبردهاست و دانشجویان مروج این اندیشه ها در سراسر جامعه هستند. بسیج معلم نقش مهم و موثری در تربیت مردم تراز انقلاب اسلامی دارد.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا