ورزش و تندرستی

جایگاه تفکر بسیجی در سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سید حسن هاشمی در سمینار اینترنتی «بسیج ضامن امنیت پایدار» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجد به بحث ترویج و تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی پرداخت. تحول دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید ویژه بر بیانیه مهم دوم تفکر بسیجی بود.

وی افزود: بسیج نهادی مقدس و انقلابی و یادگار امام خمینی (ره) است که علاوه بر نقش بسیار مهم خود در دفاع مقدس، از آن زمان تاکنون در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی ارزشمند، کارآمد و پربرکت بوده است. آغاز پیروزی انقلاب.» (ادامه مطلب)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: بسیج نهادی مردمی و انقلابی در خدمت آحاد مردم در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است که همه باید قدردان زحمات و مجاهدت های خالصانه باسک ها باشیم.

در قیام های میدانی همیشه باید با تفکر بسیجی رفت

این کارشناس سیاسی همچنین بسیج را پشتوانه امنیت بلندمدت دانست و اهمیت و جایگاه بسیج را در تقویت و تقویت امنیت کشور بیان کرد و گفت: علاوه بر شنیدن سخنان ایشان، به عنوان مثال این کار را کردند. سردار سلیمانی سید حسن نصرالله. در طغیان همیشه باید با تفکر بسیجی قدم برداشت و مشکلات را حل کرد.

مهدی مزگین نژاد افزود: برخی همیشه مخالف نظام و انقلاب هستند. اما نمی خواهند وارد میدان عملیات شوند. همه مردم با انقلاب و نظام بودند. اما از دولت هم می خواهند که با دلشکستگی آنها بنشیند و مشکلات مردم را لمس کند و حل کند. در اوایل انقلاب افراد زیادی با انقلاب بودند، به محض اینکه منافعشان با منافع انقلاب در تضاد بود، مثل مسعود رجوی با انقلاب روبرو شدند. انقلاب با جوانان انقلابی و روحیه باشی هرگز لطمه نخواهد خورد.

وی ادامه داد: صدام در اوایل جنگ کنفرانسی برگزار کرد و در اواسط آن نشست خبری جلسه را ترک کرد و از او پرسیدند که جلسه تمام نشده است دندان در دروازه خرمشهر.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: شهید بزرگ جهان آرا را عده ای از همفکران و اعضای خود یاری می کنند. سپاه خرمشهر با سلاح های بسیار ساده و ابتدایی خود که برای فنون ارتش دشمن بی اهمیت بود، 34 روز متجاوزان را در خرمشهر متوقف کرد. با این حال، عدم ارسال کمک های نظامی و بشردوستانه، تلاش های فداکارانه آنها را در عمل خنثی کرده است. اما در این 34 روز اوج وفاداری خود را به کشور و انقلاب و اسلام و امام به همه جهانیان نشان دادند.

یگان بیرجند آماده پذیرش شهید گمنام می باشد

مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز گفت: باید از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ و گفتمان انقلاب و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.

جواد علیزاده با بیان هویت یکی از عزیزترین شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجان گفت: همکاران دانشگاهی خود را برای استقبال از خانواده گرامی این شهید آماده می کنند و منتظر لحظه ها هستند.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا