برون مرزی

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار گروه استان های آنا از ایلام، بهروز ناصر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز شهر مهران از جمله پارکینگ 15 هکتاری این دانشگاه بازدید کرد. هزاران وسیله نقلیه در روز اربعینمهمانزیبیر که در حال ساخت مرکز مهران، مهمانسرای، هیئت علمی و کارکنان و در نقطه صفر مرزی پایانه مرزی مهران است، بر لزوم بسیج امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد. مخصوصا در ایام اربعین

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/بسیج امکانات پردیس برای خدمت رسانی به عزاداران

وی در دیدار با امام جمعه و فرماندار مهران نیز گفت: کربلا در ایام ایلام و مهران اربعین به عنوان دروازه ای به آستان های قد و پیشانی ایران زمین پذیرای میلیون ها عاشق و عاشق خواهد بود. در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با تمامی امکانات در خدمت شما عزیزان می باشد. زائران اربعین.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: در ماموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رفع مشکلات استان ایلام در دستور کار این دانشگاه و چشم انداز بلندمدت استاندار پرتلاش ایلام و سایر نهادها و ادارات است. . نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان پررنگ تر خواهد شد.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/بسیج امکانات پردیس برای خدمت رسانی به عزاداران

ناصری خاطرنشان کرد: خدمت به زائران امام حسین (علیه السلام) در ایام اربعین بزرگترین افتخار دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی به همکاری با دکتر عالی و انقلابی ادامه خواهد داد. دید طهرانچی.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین در کنار سایر تشکل ها و نهادهای انقلابی در خدمت مردم خواهد بود، ادامه داد: طهرانچی بر حضور پررنگ دانشگاه در اربعین به عنوان یک دانشگاه انقلابی برای حل مشکل استان ایلام تاکید می کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: اربعین موجب ارتقای جایگاه معنوی و پیشرفت این استان خواهد شد و مردم ایلام همچون گذشته میزبان شایسته ای از زائران خواهند بود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار اظهار داشت: رهبری انقلابی دکتر تهرانچی موجب تحول و تأسیس دانشگاه انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام عبدالله امینی گفت: اربعین چشمان نظام است و این روزها 20 هزار نفر مهران پذیرای زائران میلیونی هستند و همه باید پای کار بیایند و مردم ایلام و مهران امسال حماسه خواهند بود. اربعین.

وی تصریح کرد: مطمئنم جهادگر و انقلابی دکتر. رهبری تهرانچی و دانشگاه آزاد اسلامی یاور استان ایلام در ایام اربعین خواهند بود.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/بسیج امکانات پردیس برای خدمت رسانی به عزاداران

زیرساخت های شهر مهران برای بازدید میلیونی در حال تکمیل است

استاندار مهران همچنین گفت: دو جلسه ستاد اربعین کشور در راستای تلاش در مهران برگزار شده و مسئولان استانی به ویژه استاندار ایلام بر امور نظارت دارند و امسال نیز با توجه به تعداد زیاد از زائران و خدمات، خدمات بهتر و بیشتر ارائه خواهد شد.»

علی عباس شفیعی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی مهران در حال تلاش است و استان ایلام امیدوار است با همکاری و ارسال امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت بازدیدکنندگان باشد.

وی بیان کرد: زمینه مورد نیاز برای بهره برداری از دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه با کمک شهرسازی و پژوهشی و برنامه ریزان علمی فراهم است.

استاندار مهران گفت: توسعه استان ایلام بدون مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه انقلابی بهتر است و هر فعالیت و اقدامی باید پیوند علمی و فرهنگی داشته باشد.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا