سلامت و دانش

رصد دقیق وضعیت مرزها برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین

وزیر بهداشت در تماس تلفنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جریان آخرین وضعیت خدمات رسانی زائران اربعین حسینی با توجه به تردد زائران از استان مهران و مرز بین المللی قرار گرفت.

به گزارش ترندونی، دکتر عین اللهی در این تماس تلفنی اعلام کرد با توجه به اینکه اکثر زائران از دیوار مهران تردد می کنند؛ وزارت بهداشت با تمام توان و ظرفیت خود در این زمینه فعالیت خواهد کرد و وضعیت را به دقت رصد خواهد کرد تا خدمات رسانی به زائران به نحو مطلوب انجام شود.

در این گفت و گو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر. جاسم محمدی آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران از نظر نیروی انسانی، دارو، تجهیزات، امکانات بهداشتی و درمانی و کمبودهای موجود را به وزیر بهداشت معرفی کرد.

همچنین در گفتگوی تلفنی دیگری با رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر در جریان سیدو نور علیمرادی وزیر بهداشت در جریان روند خدمت رسانی به زائران، اقدامات انجام شده، چالش ها و نیازهای حوزه سلامت در مرز مهران قرار گرفت.

به گزارش وبدا، یادآور می شود در پی درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونان دارو و غذا و داروی وزارت بهداشت و درمان و رئیس سازمان امداد و نجات فوریت های کشور نیز کاربردی. مصاحبه جداگانه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام جاسم محمدی در ارائه خدمات به زائران و کمبودها و نیازمندی های استانی در حوزه های درمانی، دارویی و فوریت های پزشکی، حمایت از دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این مناطق اعلام شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا