برون مرزی

استادان در خط مقدم جهاد تببین و روشنگری هستند

بهروز ناصری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و در روز معلم، اظهار کرد: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نقش تعیین کننده ای در پیشرفت کشور دارند و هر کدام استان نقش اساتید در جهاد تبیین اساسی و تعیین کننده است.


بیشتر بخوانید:

دانشگاهیان فرماندهان جنگ لطیف جهادی هستند


وی افزود: اساتید دانشگاه با کار جهادی علمی و تفکر انقلابی نقش مهم و حیاتی در پیشرفت کشور و استان ها دارند و گروه های دانشگاهی در اقصی نقاط کشور نسبت به سایر مراکز آموزش عالی نقش پررنگ تری دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: به گفته مدیر عامل، اساتید دانشگاه احکام جنگ نرم بوده و امروز می بینیم که در خط مقدم جهاد تبیین و روشنگری است.

وی تصریح کرد: هیچ توسعه ای بدون مشارکت و عدم حضور دانشگاه با محوریت اساتید و در استان ایلام با نگاه ویژه به مقام معظم رهبری و استاندار ایلام صورت نمی گیرد. استادان دانشگاه مجاز به پیوستن و ایجاد نقشه های بیشتری بودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد: اولویت همیشگی دانشگاه آزاد اسلامی، تفسیر و انتشار آثار گرانقدر استاد مطهری به عنوان یکی از معماران انقلاب اسلامی در کنار آرمان های امام و فقیه است. رهبر. و امروز با رهبری انقلابی و جهادی دکتر. طهرانچی و دیگر مسئولان دانشگاه بیش از هر زمان دیگری این مهم را انجام می دهند.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا