برون مرزی

شهید رضایی‌نژاد الگویی بی‌نظیر برای جامعه دانشگاهی

به گزارش خبرنگار گروه استان های آنا از ایلام، بهروز ناصر در مراسم سالگرد شهادت شهید هسته ای کشور داریوش رضایی نژاد که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برگزار شد، با بیان اینکه این شهید بهترین است، اظهار کرد: این شهید برتر است. سرمشق دانشجویان فرهیخته و امروز مورد برکت مراجع عظام قرار گرفته است.مقام معظم رهبری و سایر مسئولین به ویژه جناب آقای دکتر تهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مووی مسئولیت کار میدانی و کار علمی و پژوهشی را از دیدگاه جهادی بر عهده دارند.

وی افزود: شهدای هسته ای کشور با خون خود درخت پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را آبیاری کرده و چراغ راه جوانان انقلابی هستند. مردم این استان ایلام مفتخرند که فرزندی برمه ای چون شهید داریوش رضایی نژاد به جامعه داده اند و امروز نام این شهید بزرگوار بر ایران اسلامی می درخشد. اعتقاد به نیروی خود و “ما می توانیم” را می توان در داریوش رضایی نژاد، جوانی از شهرستان های این استان، با وجود محرومیت های فراوان تا بالاترین سطح علمی و عملکرد و رفتار جوانان نخبه کشور دید. با توجه به مراکز آموزش عالی کشور و به ویژه دانشگاه ها، دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه انقلابی باید بیش از پیش راه شهدای نخبه کشور را تبیین و برجسته کند.

شهید رضایی نژاد الگوی منحصر به فرد دانشگاهی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: با وجود جنایات و وحشیگری های رژیم صهیونیستی و آمریکا، علمای ما را به وحشت می اندازند. شاهدیم که با جوانان انقلابی و تلاش مراکز علمی و پژوهشی راه و آرمان شهدای هسته ای و بویژه شهید داریوش رضایی نژاد بیش از پیش ادامه دارد.

شهید رضایی نژاد عمر خود را در گمنامی سپری کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: 11 سال پیش خون پربرکت این شهید داریوش رضایی نژاد در مسیر اعتلای این کشور و صنعت رانندگی این کشور یعنی هسته ای ریخته شد.

حجت الاسلام امیر هادی زاده افزود: شهید داریوش رضایی نژاد به دلیل شرایط امنیتی در گمنامی زندگی خود را سپری کرد و تنها پس از شهادت شناخته شد. این شهید نشان داد که از شهرهای کوچک می توان به مقام های عالی رسید.

گفت: امروز برای تکریم علم و دانش گرد آمده ایم. احترام به علم یعنی احترام به اساتید و تکریم دانشجویان که کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در عمل ثابت کرده اند. چرا که با تلاش خود سعی در تربیت دانشجویانی دارند که در آینده مانند شهید داریوش رضایی از این دانشگاه فارغ التحصیل شوند.

شهید رضایی نژاد الگوی منحصر به فرد دانشگاهی است

به گزارش آنا، در سال 1390 1 آگوست شهید داریوش رضایی نژاد دانشمند هسته ای کشور توسط رژیم سفاک صهیونیستی در آبدانان استان ایلام در مقابل چشمان همسر و فرزندش به شهادت رسید.

انتهای پیام/4121/

دکمه بازگشت به بالا