برون مرزی

راز معامله «شهید شاه‌ولدی» با خدا در جزیره «بوارین»/ بارگاهی که میعادگاه عاشقان ولایت است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از خبرگزاری آنا، شهید قاسماس شاهولدی 2009 وی به عنوان شهید گمنام در بدرقه مردم استان ایلام در دانشگاه آزاد اسلامی به خاک سپرده شد. از آن روز به بعد اساتید، کارکنان و دانشجویان با زیارت مزار آن شهید والامقام فعالیت خود را آغاز کردند و مزار این شهید هر روزه به ویژه در بدو تولد محل عبادت مردم استان ایلام بود. و شهادت ائمه.


بیشتر بخوانید:

تبریک به مادر شهید شاه ولدی در دانشگاه آزاد اسلامی


دو سال بعد در سال 1400 م. در پاییز این شهید والامقام با آزمایش DNA شناسایی شد و هیجانی وصف ناپذیر در استان ایلام به وجود آمد.

راز معامله شهيد شاهولدي با خدا در جزيره باواريا / مانور محل ملاقات عاشقان ولايي

صبر و استقامت خانواده این شهید بزرگوار به ویژه مادر شهید مثال زدنی بود.

شهید گمنام شکنجه شده در عملیات والفجر 8

شهید قاسم شاه ولدی اهل ناحیه آستانه شازندو استان مرکزی و از اعضای لشکر 21 حمزه سیدالشهدا است. در عملیات والفجر 8 شکنجه شد.

شاه ولدی جوانی 19 ساله بود که در سالی پر از ترس و خطر به امام زمان خود اعتراف کرد و در دفاع از انقلاب و ایران اسلامی به جبهه های حق علیه باطل پیوست و سرانجام در بایرن به درجه رفیع شهادت نائل آمد. سالا

امروز 20 فروردین مصادف با سالروز تولد شهید قاسم شاه ولدی (20 فروردین 1354) است، شهیدی که پناهگاه مردم استان ایلام به ویژه جامعه دانشگاهی است و عزت او به اسلام عزت و قدرت بخشیده است. دانشگاه آزاد. کلاس های حضوری که از دانشگاه شروع شد شور و شوق این شهید را دو چندان کرد.

نوجوانی که استاد معنویت در دانشگاه آزاد اسلامی شد

عنایی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام گفت: در 20 فروردین ماه، سرچشمه فیض و معنویت در دانشگاه آزاد ایلام است، شهید قاسمو شاهولدی، شهید و نوجوانی که روزی استاد شد. معنویت و تهذیب در دانشگاه آزاد اسلامی.

حجت الاسلام امیر هادی زاده خاطرنشان کرد: نمی دانم شهید شاه ولدی در جریان شهادتش در جزیره بایرن چه معامله ای با خداوند انجام داد که امروز باعث الهام گرفتن دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه می شود.

وی تصریح کرد: مزار شهید شاه ولدی به حق مرکز فرهنگی و مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام است مانند شهدای گمنام مدفون در دانشگاه ها.

راز معامله شهيد شاهولدي با خدا در جزيره باواريا / مانور محل ملاقات عاشقان ولايي

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام تاکید کرد: ادا کردن دین بر این شهید و خانواده‌اش ادامه راه است و از خداوند می‌خواهیم که ما را در این راه ثابت قدم نگه دارد.

قدردان خانواده شهید شاه ولدی هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، گفت: مزار شهدای شاه ولدی امروز و به دلیل همین ارتفاعات یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی و معنوی ایلاماست. – شهید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام همه روزه پذیرای مردم اسلامی است.

بهروس ناصر تاکید کرد: مردم استان ایلام به ویژه جامعه دانشگاهی استان ایلام قدردان خانواده و مادر این شهید والامقام هستند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال تضعیف ارزش‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس است، بارگاه نورانی این شهید بزرگوار در دانشگاه آزاد اسلامی محل دیدار شهدا و عاشقان شهید است. و مرکز بزرگ فرهنگی تبیین دستاوردها و درس های دوران دفاع مقدس. شهدا و به راه خود ادامه دهند.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا