استان ها

بسترهای لازم برای تامین امکانات تنها تیم لیگ برتری فوتبال مازندران فراهم می‌شود

به گزارش ترندونی مازندران ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران پیش از بازی سرنوشت ساز با پیکان تهران از اردوی آماده سازی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در منطقه سارا کلا بازدید کرد و از نزدیک با بازیکنان و کادر فنی دیدار کرد.

احمد حسین زادگان ، نماینده ارشد دولت در استان ، به همراه غلامی رادو ، رئیس سازمان مدیریت ، برنامه ریزی و رنگرزی ، مدیر ورزش و جوانان استان ، از اردوی آمادگی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در کلا قبل از کلا سر بازدید کرد. بازی تعیین کننده با پیکان تهران. بازیکنان و کادر فنی با هم دیدار و صحبت کردند.

جدای از این درگیری ، حسین زادگان بر حمایت كامل از باشگاه نساجی ریشه دار و لزوم تسریع در توسعه پایگاه های لازم برای استقرار تنها تیم فوتبال در لیگ برتر استان تأكید كرد.

استاندار مازندران با تأکید بر اصل اطلاع رسانی ، اقناع مردم و مسئولان از شرایط خاص باشگاه نساجی به عنوان یک مأموریت ، گفت: “انتظار می رود این موضوع مهم توسط رسانه ها و هواداران باشگاه پوشش داده شود. . “

نساجی به عنوان یکی از محبوب ترین تیم های فوتبال شمال کشور ، این روزها برای ماندن در لیگ برتر رقابت سختی را پشت سر می گذارد و باید توسط همه حمایت شود.

46

دکمه بازگشت به بالا