فرهنگ و هنر

چرا اکبر عبدی در بیمارستان بستری است؟ + ویدئو

اکبر عبدی که چند روز در بیمارستان بستری بود ، با انتشار ویدئویی وضعیت جسمی خود را توضیح داد.

به گزارش ترندونی ، به نقل از روابط عمومی سریال Blue Day ، اکبر عبدی درباره علت مراجعه به بیمارستان گفت: اگر من به بیمارستان آمدم به این دلیل بود که چهار سال پیش پیوند کلیه داشتم و می خواهم برای معاینه مراجعه کنم. ” من تب خفیفی داشتم ، دکترم گفت من باید در بیمارستان بستری شوم ، ممکن است این یک عفونت باشد ، بنابراین من برای مدت دو یا سه روز در بیمارستان بستری شدم و آنتی بیوتیک مصرف کردم ، خدا را شکر امروز و فردا نسخه بسیار خوبی برایم تجویز می کنم.

این بازیگر که سریال های روزهای آبی وی در حال حاضر از تلویزیون تهران در حال نمایش است ، از مدیر و تهیه کننده شبکه برای شرایطی که برای این سریال ایجاد کرده اند تشکر کرد

وی درباره روزهای آبی توضیح داد: از سال 1999 تاکنون. زمستان تا اوایل دهه 1400 و اکنون که من با شما صحبت می کنم ، یعنی در ماه ژوئن ، بچه ها سخت کار کردند. با تشکر از داربانی و ویدا جوان و فریبا مقدس و همه دوستان دیگر بازیگر.

عبدی با تشکر از همه مردم گفت: من از همه دوستانی که نگران بیماری من بودند ، از همه افراد شریفی که مخصوصاً در شب های شب قدر و ماه مبارک رمضان برای من دعا کردند و دست ها تشکر می کنم. از همه کسانی که من را فراموش کرده اند ، آنها را می بوسم و برای همه آرزوی سلامتی دارم

این هنرمند پیشکسوت در پایان گفت: من قطعاً به دوستانم توصیه می کنم که اصلاً نترسند و به خدا توکل نکنند ، ما بسیار بسیار مخلص هستیم و از همه مردم روستای براگور هاشم امامزاده رشت در جاده تشکر می کنم می خواهم همه ما را ببخشند که مدتهاست به امید ملاقات عوامل را آزار می دهند. اگر خدا بخواهد و من افتخار خدمت در موارد دیگر را دارم ، با دستان شما را می بوسم.

در این ویدئو می توانید بخشی از سخنرانی اکبر عبدی را مشاهده کنید:

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا