جامعه و خانواده

پیام رییس سازمان جنگل‌ها به مناسبت روز جنگلبان

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها ، محیط زیست و مدیریت آب در گزارشی به مناسبت روز جهانی جنگلداری خطاب به جنگلداران و حافظان محیط زیست کشور: اگر هوا برای تنفس وجود دارد و اگر خاکی وجود دارد که می توان آن را در آغوش گرفت و رها شده ، از راه رسیدن به آن جلوگیری کنید ، زیرا دستان جنگلبان قوی است.

به گزارش ترندونی متن گزارش دکتر مسعود منصور به مناسبت روز جهانی جنگلداری با هدف جنگلداران و حافظان منابع طبیعی کشور به شرح زیر است: “جنگلبانان و جنگلداران دو کلمه به هم پیوسته هستند که از گذشته تا به امروز همبستگی خود را حفظ کرده اند.” هرجا که حجم منابع طبیعی تحت فشار قرار گیرد و آسیب ببیند ، جنگلبان برای حفاظت از جنگل از خود محافظت کرده است و هر زمان که جنگل ها شکوفا شوند ، جنگل با فروتنی به دنبال آرامش جنگل است تا نور ، آب و خاک. بمانید و بستری برای پایداری و رشد منابع طبیعی باشید

دست جنگلبانان و جنگلداران معجزه ای برای حفظ این سرزمین است. اگر هوایی وجود دارد که می تواند تنفس کند ، و اگر خاکی وجود دارد که درخت را روی دستان خود نگه می دارد و از رها شدن آن جلوگیری می کند ، به دلیل قدرت دست جنگلداری است که همه بلاها را تحمل کرده است. جنگل ها ، زنده با هر آتش سوزی ، با هر نقصی ، در جای خود باقی ماندند و مشکلات آن زمان را به تسکین جنگل تبدیل کردند.

بدون تردید ، همه ما مدیون شما و عشق شما به این سرزمین هستیم و همه می دانیم که با شما دانه ها جوانه می زنند و در سایه دستان سفت و سخت شما درخت هزاران درخت روی این زمین می شود.
شما جنگلبانان در خط مقدم حفاظت از منابع طبیعی کشور هستید. من از تلاش های شما قدردانی می کنم و تمام تلاش خود را برای حمایت از دستان حامی شما انجام می دهم تا من و همکارانم در گام های کوچک ، بزرگ و م inثر در حفاظت از منابع طبیعی میهن اسلامی از شما حمایت و حمایت کنیم.

من به عنوان یکی از میلیون ها شهروند این آب و خاک ، دستان محافظ و رو به رشد جنگلبان شما را می بوسم. خدا رحمت کند پدران و مادرانی را که چنین بچه هایی را در این آب و خاک پرورش داده و بزرگ کرده اند ، و بگذار این طرز فکر رو به رشد مانند دانه های بلوط در سراسر کشور گسترش یابد. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا