استان ها

پیام تسلیت فرمانده سپاه استان سمنان در پی شهادت دو تن از کارکنان سپاه در دامغان

به گزارش خبرگزاری ترندونی استان سمنان ، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پی شهادت شهیدان جمال شبستانی و علی علی حسینی پیام تسلیت صادر کرد . در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

وقوع سانحه‌ در یکی از واحدهای مرکز آماد و پشتیبانی سپاه که منجر به شهادت شهیدان جمال شبستانی و علی علی حسینی گردید را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران اسلامی،پاسداران مومن و پرتلاش بویژه به خانواده این شهیدان والامقام و مردم ولایت‌مدار استان سمنان تبریک و تسلیت می گویم و برای مصدومان این حادثه دردناک آرزوی صحت و سلامت دارم‌.

مردم شهید پرور استان سمنان در راستای صیانت از انقلاب اسلامی و تولید اقتدار دفاعی برای جمهوری اسلامی ایران به برکت خون این شهیدان والامقام و بیش از سه هزار شهیدی که تقدیم اسلام و قرآن نموده اند مفتخرند که امروز به بالاترین سطح اقتدار و امنیت رسیده ایم.

اقتداری که هم بازدارنده است و جرات هرگونه تعرض و تجاوز را از نظام سلطه و ایادی آنان سلب نموده است و هم نقطه ی امیدی برای حمایت و دفاع از محرومان و مستضعفان شده است.

سلام و درود خداوند و صالحان و مخلصان بر شهیدان، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای هسته ای و شهدای صنعت دفاعی کشور بویژه سردار محبوب دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان برجسته ی دفاعی و هسته ای همچون سردار شهید حسن طهرانی مقدم و دکتر محسن فخری زاده که با نثار خون و جان خود، از عزت و شرف و امنیت این مرز و بوم پاسداری نمودند.

سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

*** به گزارش خبرگزاری ترندونی استان سمنان جمال شبستانی و علی علی حسینی دو تن از کارکنان سپاه در حادثه انفجار عصر دیروز در مرکز آمار و پشتیبانی سپاه در حومه دامغان به شهادت رسیدند

گفتنی است حادثه انفجار دیروز (سه شنبه ) در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه دامغان اتفاق افتاده است

در پی بروز حادثه انفجار حین تفکیک وجداسازی مهمات ضایعاتی در مرکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه دامغان دو تن از کارکنان این مرکز به نام های جمال شبستانی و علی علی حسینی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و ۳ تن دیگر از کارکنان نیز مجروح و در بیمارستان بستری و در حال درمان هستند.

با تبریک و تسلیت شهادت شهدای این حادثه به خانواده های معظم و نیز همکاران شریف آنان متعاقباً آیین های تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهیدان اعلام خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا